Fashion Trends

Dziś na blogu wyczekiwana chyba przez niejedną osobę relacja z minionego weekendu. Miałam okazję zagościć na spotkaniu Fashion Trends w Łodzi, w klubie Czekolada, gdzie odbyło się spotkanie blogerek, warsztaty oraz pokaz nowym kolekcji sponsorów. Warsztaty z fotografii poprowadziła Agnieszka (większość poniższych zdjęć to zdjęcia jej autorstwa), natomiast z brafitingu przeszkoliła nas Natalia z firmy Samanta. Swoją obecnością tam zaszczyciła nas Natalia Siwiec, Klaudia Strzyżewska (finalistka Top Model), Anna Mikulska (stylistka) oraz Ada Sztajerowska (Miss Polski). Ogólnie rzecz biorąc baaardzo mi się podobało, naprawdę się cieszę, że mogłam wziąć udział w tym wydarzeniu. Myślę, że słowa są zbędne - zapraszam do oglądania poniższych zdjęć.


O moją skórę, rzęsy i włosy dba Salon Urody Inspiracja 













Sponsorami spotkania byli: 
- Moda Club

A oto prezenty, jakie otrzymałam:












+ kilka fotek z dnia następnego, po nocy spędzonej w GrandHotel:



Blogerki, które prócz mnie wzięły udział w Fashion Trends:

Dziewczyny, było mi bardzo miło Was poznać!! Mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze nie raz :)




17 komentarzy:

  1. cudownie wyglądałaś :)
    Ostatnie zdjęcie najlepsze, miło się patrzy na 3 tak świetne bloggerki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Było super. Bardzo było mi miło Ciebie poznać. Fotorelacja cudna! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. :*:* świetna relacja! Miło było Cię poznać i do zobaczenia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądałaś! Wydajesz się być bardzo sympatyczną dziewczyną, fajnie byłoby móc Cie kiedyś poznać :* :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pozazdroscic takiego spotkania. mieszkam niestety daleko a austriackich blogerek jest malo i nie ma kto organizowac czegos takiego. wielka szkoda :(

    buziak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ miałyście imprezę i w jakim doborowym towarzystwie,tylko pozazdrościć ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha! Nie doczytałam!! Nie no ja to miałam być w Łodzi ale na Fashion street;) Mnie na takie cudowne i ekskluzywne imprezy nie zapraszają;)
    Tak czy siak widać że impreza była udana no i jestem ciekawa Twoich stylizacji z nowościami:) Buźki**

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna impreza naprawdę z klasą

    OdpowiedzUsuń
  9. super wygladalas, ja w sobote bede na sniadaniu blogerow przed warsaw fashion weekend :)))

    pozdrawiam :)

    www.alicefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę takiego spotkania;)) pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszności *_*
    www.blog017.blogspot.com ♥
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna relacja. Żałuje, że nie udało mi się z Wami więcej porozmawiać, ale jednocześnie byłam zaproszoną blogerką i asystentką organizatorów. Wiele biegania i dopinania wszystkiego na ostatni guzik. :) Mimo wszystko mam nadzieję,że uda nam się ponownie spotkać. Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  13. musiało być super :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super fotki:) widac, ze bylo super!!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, gdzie dopiero raczkuję ze stylizacjami:)
    <3
    paula-visage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl