flowers

W poprzednim poście wspominałam, że pokażę moje drugie ulubione jak na ten moment okrycie wierzchnie. Oto jest - malinowa kurteczka w kwiaty. W internecie pojawił się ich cały ogrom, są wszędzie. Zazwyczaj nie daję się skusić takim rzeczom, które są w prawie każdym sklepie internetowym, ale ta kurtka to wyjątek. W tym malinowym kolorze wygląda przepięknie, na żadnym innym tle te kwiaty nie wyglądają aż tak dobrze - w moim guście oczywiście. Uwielbiam ją zakładać na siebie. Połączyłam ją z dość prostą rzeczą. Chciałam, aby wyszło kobieco i z klasą.

kurtka - Leafashion
buty - Centro
torebka - Manzana
reszta - no name










27 komentarzy:

  1. Może i są w każdym sklepie ale na ulicach jest ich bardzo mało. Ja noszę moją kwiatowopanterkową puchóweczkę już od listopada i spotkałam może ze 3 osoby ubrane podobnie:) Twoja malinowa bardzo bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita ta kurteczka w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kurtka <3
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka nieziemska ;D i te Twoje włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście kurteczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kurtka! Od razu czuć wiosnę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękną masz tę kurtkę;) i te buty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio w jednym ze sklepów w C.H widziałam taką kurteczkę i teraz żałuję ,że sobie na nią nie pozwoliłam :)
    Wyglądasz ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna ta kurteczka , bardzo ładnie Ci w niej:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:*!

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz rewelacyjnie, wszystko bardzo mi sie podoba, a kurteczkę to z chęcia bym Ci podebrała :)
    Genialny look :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześwietna stylizacja! Bardzo mi się podoba! Piekny buty, a kurteczka idealna * . * A te kolory p prostu bomba ; ) Pięknie pięknie!
    Obserwuję ♥ Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Pozdrawiam Serdecznie : *

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacja, ja też chcę taką kurtkę, jest boska:d

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dziwie się pokusie, kurteczka wspaniała :) Zresztą cała stylizacja piękna.
    http://wiktoriaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl