Panterrrrra!

Poniżej widzicie mój nowy nabytek, którym jest piankowy płaszcz w panterkę. Kiedy otworzyłam paczkę od Frontrowshop, wyjęłam go i założyłam, moje uczucia były mieszane. Trwało to jednak baaardzo krótką chwilkę. Chwilę później zauroczył mnie na tyle, że stał się jednym z dwóch ulubionych wiosennych okryć wierzchnich (to drugie pokaże Wam na dniach!:)). Najbardziej lubię w nim to, że wystarczy go połączyć z bielą i czernią i tyle. On sam robi super robotę. Jako wiosenny akcent dodałam jednak żółtą chustę w pastelowym odcieniu.

płaszcz - tutaj 
T-shirt - EMKA BUTIK
buty - Perfect_styl
spodnie - JONA











24 komentarze:

  1. Ty kocico jednego nie można Tobie odmówić masz styl i klasę. Ta panterka jest trudna do okiełznania a Ty wyglądasz w niej mega naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny outfit :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. a zamówiłam podobny płaszcz - super to połączyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość bardzo mi odpowiada! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płasz jest świetny, dobrze ,że ta panterka jest dość stonowana a przez to nie wygląda kiczowato :) Super! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne buty ;)
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne masz włoski:) całość się świetnie prezentuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny blog! Bardzo mi się spodobał, z chęcią zaobserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny blog! Bardzo mi się spodobał, z chęcią zaobserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie :) Mam prawie identyczny płaszczyk tylko w innym odcieniu :) Pewnie z tego samego sklepu. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. płaszcz jest świetny ,super go zestawiłaś; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Też mam ten płaszcz! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszcz wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl