pepitka z mandarynką

Cześć! Za mną świetny weekend i wydarzenie tj. Fashion Trends, które miało miejsce w Łodzi. Przy okazji moja wirtualna znajomość z Eweliną w końcu zamieniła się w tą realną. Poznałam też kilka innych fajnych osób, świetne doświadczenie. Niedługo zagości tu fotorelacja z tego wyjazdu, pokażę też jakie prezenty dostałyśmy. Co do poniższego zestawu natomiast, to jest on już sprzed ok. 2 tyg., ale jakoś mi umkął i dopiero teraz tu gości. W zasadzie nie mam za wiele do powiedzenia o nim, patrzcie i oceniajcie! Buziak.

buty - River Island
spódnica - CS
bluzka - no name











27 komentarzy:

  1. Jaka Ty śliczna moja droga! :))
    Model butów bardzo fajny - strasznie ubolewam nad tym, że nie mam mniejszej gierki, żeby wyglądały na nich idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie; ) podoba mi się to jakie dobrałaś buty do stylizacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jakie cudne buty!!!! <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohh zakochałam się w butach ;o Bardzo się wyróżniają <3

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zrobiłaś łącząc ten zestaw z lekko neonowymi szpilkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szpilki mnie zafascynowały :) Uroczo wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. tak jak Ci mówiłam,super połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie !
    te buty dodają mega uroku :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że można tak fajnie wkomponować pepitkę. Zawsze ten wzorek kojarzył mi się z babcinymi garsonkami :) A tu proszę, cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny outfit ♥
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłaś na Fashion Trends? Ale numer! Miałam być ale zdecydowałam się pojechać do mamy do Poznania w odwiedziny;)
    Pięknie wyglądasz. Pepitka bardzo do Ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna bluzeczka;) wyglądasz bosko ;)
    obserwuję ;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. lśnisz! buty dodają magii całości <3

    OdpowiedzUsuń
  14. pokochałam Twoje buty od pierwszego wejrzenia! są przesłodkie i ożywią każdą stylizację! buziaki

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl