pikowane cudo

W przeciwieństwie do poprzedniego - ten zestaw na pewno nie jest jednym z tych, który nadaje się na każdą okazję i każde wyjście. Staram się dbać o różnorodność. Dla mnie pierwsze skrzypce gra tu kurteczka. Ma przesłodki, neonowy kolor. Powiesiłam ją na pierwszym miejscu na wieszaku na ubrania, który stoi w pokoju, żeby cieszyć się jej widokiem. Czy to normalne?! :P

kurtka - beautica_style
bluzka - EMKA butik
torebka - Manzana
buty - Fleq

P.S. Jeżeli macie ochotę spróbować swojego szczęścia i wygrać modną sportową tunikę lub bon na buty, zapraszam na mój fanpage!










25 komentarzy:

  1. Całe połączenie miazga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie dziwię że na nią patrzysz na wieszaku, też tak mam jak kupię coś ślicznego;)) Twoja bluzka jest niesamowita!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Sama uwielbiam ten kolor, bardzo ładna kurtka, wszystko mi tutaj świetnie współgra ze sobą ;) skąd okulary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Okulary są bezmarkowe, kupiłam je na jakimś straganie

      Usuń
  4. Śliczna kurtka :)
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka kurtką ale bluzka jest fantastyczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz rewelacyjnie! bardzo mi się podoba ;)
    http://anto-nka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kurtka, cały look bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka świetna i do tego genialne okulary! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz obłędnie:) świetne koturny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale zazdroszczę kurtki :)
    super look

    OdpowiedzUsuń
  11. całość swietnie doprana, wszystko mi sie bardzo podoba ;) ja taka kurtkę szukam ale w jasnym rózu :))
    pozdrawiam :*

    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie <3 kurteczka jest cudna,taka jak cukiereczek:)
    Sama mam podobną,tylko inny kolor:):*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurteczka ma fantastyczny kolor, jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurta ma fenomenalny kolor, wygląda jak taki przesłodki cukierek! Pamiętam, jak kupiłam żółtą sukienkę to powiesiłam ją na drzwiach od szafy i patrzyłam na nią codziennie chyba przez miesiąc, więc może i to nie jest normalne ale w każdym razie nie tylko Tobie się zdarza ;) Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl