soczysta fuksja

Fuksja... uwielbiam ten kolor. Uwielbiam też tak wysokogatunkowe ciuszki jak ta tunika. Połączyłam ją ze spodniami, ale myślę, że w ciągu wakacji, w duecie z opalenizną, chętnie będę w niej śmigać jako w sukience mini. Dziś jest ona w towarzystwie czerni, ale ważną rolę odgrywa też kolorowy naszyjnik. A co sądzicie o tej ramonesce? Zauważyłam, że jest bardzo lubiana wśród blogerek. Jedno jest pewne: w rzeczywistości wygląda ona znacznie lepiej niż na stronie (zerknijcie tutaj).  Ja poodcinałam od niej te paski, które widzicie na zdjęciu na stronie przy każdym zamku. Coś mi w nich nie pasowało, a bez nich jest idealnie.
Oglądajcie i komentujcie. Całusy.
P.S. a już w następnym poście prawdopodobnie pokażę moją małą zmianę na głowie, która powstała za pomocą rąk Asi, fryzjerki z Salonu Urody Inpiracja :)

tunika - KoModa
kurtka - tutaj
okulary - born86
buty - Perfect_styl
reszta - no name











22 komentarze:

  1. Piękne kolory. Świetne zestawienie z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie Wyglądasz , naszyjnik daje naprawdę ciekawy efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor tuniki rewelacja, ale ja też ją widzę raczej jako sukienkę na lato.

    OdpowiedzUsuń
  4. okulary są czadowe jak cała TY:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna ramoneska i naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne okulary <3
    www.blog017.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą samą kurteczkę :) Rewelacyjnie wyglądasz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pięknie kochana:):*,też zamówiłam tą kurtkę:)
    Wpadaj do mnie:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham takie żywe kolory:) a ta fuksja jest dla Ciebie stworzona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wygląda na Tobie ta fuksja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna tunika! Uwielbiam takie kolory :)

    Pozdrawiam
    AJKstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz. Tuniczka jest świetna i daje naprawdę sporo możliwości:) Oglądałam Twoje buciki w Sinsay są naprawdę super, takie leciutkie. Jeszcze były z neonowo żółtymi wstawkami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ramoneska i tunika wymiatają! W różu świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. cudnie kocham ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny kolor ! Zakochalam się <3

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl