uniwersalnie

Ten dzisiejszy zestaw to taki niby zwykły, niby niezwykły... Zwyklak, ale pasujący na każdą okazję i każdy dzień. Bardzo prosty, nieco elegancki, a w dodatku wygodny (dzięki płaskim butom).
Kiedyś miałam manie na ciuchy, ale na same ciuchy. Zaniedbywałam dodatki, torebki, buty itp. Później, stosunkowo niedawno, ta mania przeszła na buty. Najchętniej kupowałam wtedy same buty (co za głupota? Czemu nie może się to jakoś wypośrodkować?). Teraz natomiast... nie wiem czy to już mania, ale z całą pewnością mogę stwierdzić, że nigdy nie miałam w swojej szafie tylu okryć wierzchnich, co teraz. A co jest najgłupsze? Że mam ich tak dużo, a jeszcze bardziej zwracam na nie uwagę w sklepach, przez co częściej wpadają mi w oko kolejne. Przy okazji pisania tej notki spontanicznie przyszła mi na myśl pewna puenta. Nie chciałabym być mężczyzną, nie chciałabym patrzeć na te babskie manie. Tym bardziej też nie chciałabym próbować ich zrozumieć. A przy okazji tej puenty... buziaki dla mojego cudownego Artura, który to wszystko tak dzielnie znosi. :)

P.S. Wstąpcie na mój fanpage! Tam aż 3 konkursy :)

chustka - Distribution4you
okulary - born86
torebka - Manzana
spódnica - h&m







28 komentarzy:

  1. megaśna kurtałka,cała jesteś megaśna ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć takie wyczucie ;-) jak zwykle świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba podkreślić że my to wszystko robimy właśnie dla Nich (czyt. mężczyzn), by im imponować, podobać się itd. no i OK - dla siebie trochę też... ;)).

    zastanawia mnie jedno: skąd Ty bierzesz na to wszystko pieniądze? ;p nie odbierz czasem tego pytania jako złośliwości ;) czysta ciekawość.
    wyglądasz bosko, jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo...poniekąd masz rację, ale jak by się tak nad tym zastanowić mocniej... Im nie jest trudno imponować i się podobać, nie zważają czy to, co kobieta na siebie zakłada jest modne, z najnowszej kolekcji. Lubią podkreślone kształty i tego typu sprawy... Ja chyba jednak bardziej cenię sobie komplementy od kobiet tak naprawdę :)
      Ostatnio spora część moich rzeczy, które tu pokazuję to rzeczy ze współpracy z firmami. Ale ja sama w sobie też jestem od dawien dawna zakupoholiczką, więc co mam to wydam - tak to niestety/stety wygląda :P A że normalnie pracuję, stąd je mam :)

      Usuń
    2. W sumie masz rację...w sumie chyba NAJBARDZIEJ im się podobamy nago :D bądź w bawełnianej piżamie wstające rano z zaspanymi oczami ;)
      też kupuję masę ciuchów ale Tobie nigdy nie dorównam! ;p naprawdę masz wyczucie stylu! tak trzymaj, rób to co Cię uszczęśliwia! a co kobietę tak uszczęśliwi jak ZAKUPY !? chyba nic ;). taka już Nasza natura ;) życzę dalszych sukcesów :) i jak największej liczy fanów :).
      na pewno będę tu wpadać częściej.
      pozdrawiam :)

      Usuń
    3. No właśnie, więc w gruncie rzeczy tak bardzo wymagający to oni wcale nie są, wbrew pozorom :D baaardzo dziękuję Ci za miłe słowa! A ja Tobie życzę w takim razie jak najwięcej wielkich, udanych zakupów! :P Buziak

      Usuń
  6. PIieknie . W okularach wygladasz genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja masz extra gust a pazureczki pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygladasz :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny outfit :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie Ci w tym kolorze szminki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw :) a koszula skąd?? bo świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz cudownie:) piękne masz baleriny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie w czerwieni na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy ten "zwyklak" ślicznie się prezentujesz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Co za szyk! Widać, że każdy szczegół przemyślany, wszystko idealnie ze sobą skomponowane. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kurtka :) bardzo elegancko ;)
    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna kurteczka ;) bardzo fajny zestaw ;)!

    OdpowiedzUsuń
  18. perfekcja!! :) wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie wyglądasz ;) świetna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja lubię Twoje stylizacje - wygodne, ale kobiece i z klasą !:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja ;d a kurtka wymiata ;d
    zapraszam do mnie dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl