codzienny zwyklaczek

Dziś bez żadnych szaleństw ani elegancji. Przyszła pora na jakiś zwykły, codzienny i wygodny zestaw. Takie są najlepsze na zakupy czy do szkoły - tego dnia zresztą byłam i w szkole i na zakupach i spisał się świetnie. :) Na szyi miałam jeszcze złoty łańcuch, ale zdjęłam i zapomniałam z powrotem założyć do zdjęć. Najciekawszym elementem są tu chyba buty (przynajmniej wg mnie). Od razu wpadły mi w oko i nie było opcji, żebym wyszła ze sklepu bez nich. Ciekawa jestem czy Wam też się spodobają one, jak i cały zestaw.
Oglądajcie, komentujcie i korzystajcie z weekendu! Buziak.

koszula - Sinsay
buty - River Island
torebka - Manzana
spodnie - JONA
pasek - Reporter
kurtka - no name

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja











21 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, buty rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko razem wygląda świetnie! A buciki bardzo się wyróżniają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka ''niby''prostota, ale jaka wielka elegancja.
    Buciki i pasek jak najbardziej.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Cie kochana ! masz piękny uśmiech

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię odwiedzać Twoj blog :)
    Jak zawsze zachwycasz :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest prześliczne i genialnie się w tych ciuszkach prezentujesz:) Masz rację buty przykuwają uwagę:)
    Uwielbiam na Ciebie patrzeć jesteś niesamowicie śliczna i naturalna!

    OdpowiedzUsuń
  7. codzienny ale bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie zwyklaczki lubię najbardziej! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, torebka i koszula wręcz mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo elegancko i kobieco :) Gratuluję dobrego gustu ;)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie twoje stylizacje trafiaja w mój gust ,to jest nienormalne ;D hmmm

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz naprawdę świetnie! ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty bardzo fajne, ale ja ostatnio jestem zakochana w takich koszulach jeansowych :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl