dresiaki

Nie jestem wielką zwolenniczką spodni dresowych, ale te jakoś wyjątkowo mi przypasowały. Pewnie przez te dość szerokie złote lampasy po bokach. Jeżeli mam jakieś swoje poprzednie wcielenie, to pewnie byłam w nim sroką. Uwielbiam złote dodatki. Wracając do dzisiejszego zestawu - nie jest jakiś bardzo sportowy dzięki dodaniu koturn. Typowo codzienny zestaw, ja wykorzystałam go w weekend na dłuuuugi spacer-randkę. Fajnie jest wyjść na taki - posiedzieć na ławce w parku, porozmawiać, pośmiać się, przejść się po rynku, zjeść lody... Ta cieplutka wiosna zdecydowanie sprzyja takim wyjściom.

koszulka - wikula-kp
torebka - Manzana
naszyjnik - BBnB
kurtka - Sheinside
spodnie - no name

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja













29 komentarzy:

  1. Nadałaś mega klasy zwykłym spodniom dresowym! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez! Nawet w dresach wygladasz stylowo:)

      Usuń
  2. bluzeczka i buty są świetne ;)

    fajne połączenie dresiaków ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna dresiara! :* :) Twój t-shirt i ramoneska bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. góra spoko tylko te spodnie do tych butów jakoś mi nie bardzo:(

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No nawet fajnie ci to wyszlo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, naprawdę świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz! Muszę w końcu zakupić sobie jakieś "dresy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako "dresiara" ;) podobasz mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie i za ile kupilas te dresy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je już jakieś pół roku temu w moim małym mieście rodzinnym od koleżanki, która handluje ciuchami :) dałam za nie jakieś 45-50zł

      Usuń
  10. Ślicznie jak zawsze, ale gdzie uśmiech?! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. hej:) no cud, miód i malina tyle w tym temacie i nie dotyczy to tylko tej stylizacji ale w zasadzie wszystkich. Jestem po prostu zachwycona :) mogłabyś napisać ile masz wzrostu??? bo wiele butów jakie prezentujesz są na obcasie bądź koturnie a ja mam 173 cm wzrostu i jakoś nie mogę sie przełamać do butów na obcasie bo mam wrażenie że jestem za wysoka:( pozdrawiam Cie gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za mile slowa :) ja mam 165cm wzrostu, jednak mysle, ze chodzilabym w szpilkach, majac 173cm-uwielbiam je! Poza tym moj facet jest dosc wysoki (187cm), takze nawet gdybym byla Twojego wzrostu to nie bylby to problem. Buziak

      Usuń
    2. dziękuję Ci bardzo za odpowiedź:) trzymaj się cieplutko, bądź nadal wytrwała w prowadzeniu bloga bo jest świetny:) buziaki :* Paulina

      Usuń
  12. swietne sa te dresy! super zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja !
    kiedy wyniki konkursu? ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi Karolina!!!! This is the first time I see your blog and is the first time that I write. Very nice this tshirt and this rock outfit!!! Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam dresiaki, w takim wydaniu w szczególności!
    Piękna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl