elegancik

Mega rozkloszowane kiecki to jest to, co baaaardzo lubię. Świetnie się w nich czuję. Taką jak moja dostaniecie tutaj. Dziś bardzo proste połączenie kolorystyczne, ale myślę, że całość wygląda dość efektownie. Tak... odświętnie i wyjściowo :) A takie typowo cieliste, pasujące do wszystkiego szpilki to coś, czego zdecydowanie brakowało w mojej szafie. Mam nadzieję, że lubicie mnie w takim wydaniu i że jest to miła odmiana po dresach z poprzedniego posta.

spódnica - Moe from Cudmoda
szpilki - Czasnabuty
bluzka - no name

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja












45 komentarzy:

  1. Wyglądasz po prostu obłędnie!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta spódnica jest MEGA, a Ty jak zwykle świetnie wyglądasz, ale już piszę to ostatni raz, bo zaczynam się powtarzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz w tej spódniczce!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz perfekcyjnie! :))
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz, a spódniczka cudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam proste, kobiece, eleganckie stylizacje :)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto Ci robi zdjęcia ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ALE PIĘKNA SPÓDNICA <3 ach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tej spódnicy ♥

    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczną masz spódniczkę, też taką chcę :*
    http://kamisia-kamisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super :) bardzo mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna spódniczka i piękna bluzka ! Uwielbiam takie zestawy ! Wyglądasz super !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódnica robi wrażenie - świetnie wyglądasz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. elegancko i z klasą;)mam prośbę;) kliknęłabyś mi w linki ? będę bardzo wdzięczna ;) http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie dziewczęce stylizację;) śliczna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz to przegięłaś! Wyglądasz rewelacyjnie i bardzo kobieco, to w Tobie najbardziej lubię!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna spódniczka zakochałam się w niej:) ślicznie<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta spódnica naprawdę zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaaaaaa! 10/10! :) Totalnie w moim stylu. Wyglądasz OBŁĘDNIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała spódnica, bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna stylizacja ! Świetna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia W wolnej chwili zapraszam do siebie:)
    chicabombb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz fantastycznie! Elegancko i z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spódnica jest cudowna, ale mnie się bardzo podoba ta cudowna bluzka !

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta sukienka jest naprawdę przepiękna :) nie dziwię się, że dobrze się w niej czujesz, bo wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie, elegancko i kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowity efekt ;)

    jellybeanblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jednym słowem - WOW ! :D
    Wyglądasz pięknie, kobieco i mega stylowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejciu wyglądasz przeuroczo, spódniczka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  30. zakochałam się w tym zestawie - CUDO!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny zestaw, śliczna spódniczka i rewelacyjna bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  32. I love your sexy legs in that beautiful tights <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Zestaw rewelacja :) Czy ten pasek ma wysokość 2,5 cm??

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl