klasa!

Szczerze mówiąc, trochę się wahałam czy publikować tutaj tak prosty zestaw. Zastanawiałam się czy jest sens, czy coś to wniesie... Ale stwierdziłam, że czemu nie - w końcu składa się on głównie z rzeczy, które raczej każda z Was ma w swojej szafie (czarne spodnie, biała koszulę i ramoneska). Chciałam pokazać jak przez dodanie biżuterii i ciekawych butów, można w takim połączeniu nie wyglądać typowo apelowo. To fajny zestaw, dobry na każdą okazję. Kiedy mijam na mieście kobietę ubraną mniej więcej tak, to zawsze myślę sobie 'ale klasa, jak szykownie...'. Jakoś imponuje mi taki wizerunek bizneswoman :) A co do butów - to są one nowymi ulubieńcami. Dziś chodziłam w nich trochę po galerii i wiem jedno: to moje najwygodniejsze szpilki. W dodatku ten model podobał mi się od dawna, więc idealnie.

buty - MOSKO
koszula - wikula-kp
torebka - Manzana
naszyjnik - MagiaZakupow
kurtka, spodnie - no name

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja












27 komentarzy:

  1. Buciki mi oddaj :* Czasami też dobrze się ubrać w taki zwyklaczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. psst. Jak nie Ewelinie to mi oddaj :D :D (nie dowie się) ;D
      Pieknie wyglądasz, elegancko i z klasą ;)

      Usuń
    2. zwyklaczek?! dziewczyny, ja tak wystrojona nie wyglądam - zazdrość :3

      Usuń
  2. Fajna kobieca propozycja. buciki piekne, mam je na oku;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne te buty! Mi też podoba się ten model od dawna, nawet ostatnio zastanawiałam się nad kupnem podobnych, ale obcas 10 cm jakoś mnie odstraszył. Jeżeli Twoje są wygodne, niech dobrze się noszą! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, publikuj to w czym się czujesz dobrze i w czym chodzisz ubrana, bo o to w tym wszystkich chodzi - pokazywanie nam siebie na co dzień! Uwielbiam klasykę, a buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację... :) Dlatego też wstawiłam ten zestaw - jest bardzo prosty, ale czułam się w nim naprawdę dobrze.

      Usuń
  5. Bardzo ciekawa propozycja, jestem zdecydowanie na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o Kochana poszukuję tych butów tyłko kolorze ostrzejszym!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula mnie nie przekonała, reszta jak najbardziej na plus ;) a co to za piękne miejsce w tle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ogródek przy moim domu rodzinnym :) Faktycznie ładnie się prezentuje, idealne tło do zdjęć.

      Usuń
  8. wyglądasz idealnie :) nie taki zwykły zwyklak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że zdecydowałaś się nam pokazać ten zestaw - jest śliczny :)
    Buciki marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj takie buty i mnie kuszą od jakiegoś czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) Obserwuje i zapraszam do siebie :) http://blackleopard-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak - klasycznie, kobieco i elegancko - może tylko te paznokcie trochę przesadzone. A buty przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam ciekawa Twojego bloga więc przejrzałam całego!! Świetna masz fryzurkę <3

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl