kobalt

Kobalt to kolor, który od dawna bardzo mi się podoba, od dawna też za mną chodził, a jeżeli się nie mylę, to to dopiero pierwsza rzecz w mojej szafie w tym kolorze. Trochę mnie już chyba znacie i myślę, że dobrze wiecie, że najbardziej lubię takie stylizacje jak ta dzisiejsza. Bez rozpisywania się, bo pora zrobić jakiś obiadek. Zostawiam Was ze zdjęciami, których jest dziś całkiem sporo - oglądajcie i komentujcie :)

spódniczka - Virgini
buty - Chix
naszyjnik - BBnB
pasek - tutaj
body - X-Moda
kurtka - Mango
torebka - Mohito

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja











A na koniec chciałabym Wam jeszcze pochwalić się moją cudną nowością - komplet bielizny firmy Samanta. Szczerze? Ten model biustonosza to jakieś cudo. Nie są potrzebne poduszki, a piersi leżą tak pięknie, są tak ładnie wyeksponowane, że nigdy dotąd żaden nawet mega push-up nie zrobił na mnie takiego wrażenia. Polecam!!! :)

34 komentarze:

  1. piękna spódniczka i torebka;)
    pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna spódnica ;)

    wyglądasz rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kobaltowa spódniczka :)) i zajebista kopertówka :))))

    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna jest ta spódnica, bardzo ładnie się układa! śliczny zestaw a pazurki, cudo! zapraszam do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze piękna! Masz w sobie tyle uroku że mogłabyś z 10 kobietek obdzielić:) Spódniczka bombowa marzy mi się taka "stercząca";)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wglądasz bajecznie:))buziaki:***
    chicabombb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej! Trafiłam na Twój blog przez stronę na facebooku BB&B i jestem pod wrażeniem! Masz świetny gust, podoba mi się Twój styl, więc będę zaglądać częściej i się inspirować :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie,pięknie! zachwycam się!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja i bielizna ;)

    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wygladasz ślicznie :) kazdy element mi sie podoba :) a bielizna mega seksowna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o wybralas czerwony zestaw, super! ;-) i widzę naszą torebkę z Mohito w paski :D buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz a kolor i fason spódnicy boski - tak to bym się chętnie wystroiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana jestem zachwycona!! Spódnica jest idealna! I przepieknie dopełniona wszystkimi elementami!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna jest ta spódnica :)
    Wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tylko znalazłam Twojego bloga, od razu musiałam przejrzeć całe archiwum:) Piękna stylizacja, w ogóle Ty jesteś urocza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) ale sama bym się chyba nie zebrała na przejrzenie mojego archiwum - te początki to były różne, takie szukanie sposobu na siebie w tym blogowym świecie, hehe :)

      Usuń
  16. Łał, zachwycasz! Wszystko wygląda na Tobie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja ;-)
    Ciekawy blog dlatego dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz ! Genialna bielizna ! Jeszcze ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz prześliczne buty i spódniczkę :)
    http://kamisia-kamisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie:)

    kolor spódniczki jest mega!:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl