lady in beige

Dzisiejszym kolorem przewodnim jest beż. Tamtego dnia termometry pokazywały ponad 20 kresek, dlatego aż miło było ściągnąć kurteczkę. Po raz kolejny rozkloszowana spódniczka - chyba uzbierałam już sporą kolekcję tego modelu... Tym razem jednak są na niej piękne kwiaty. Do tego znów klasyczne, beżowe szpilki, góra o ciekawym kroju i spory naszyjnik, który fajnie dopełnia całość. Oglądajcie i piszcie co Wam się podoba i co Wam się nie podoba. Miłego weekendu!!

spódnica - Virgini
buty - Czasnabuty
naszyjnik - BBnB
reszta - no name

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja













45 komentarzy:

  1. PIĘKNY TOP. GDZIE TAKI ZNAJDĘ?
    POZA TYM ŚLEDZĘ TWOJEGO BLOGA OD DŁUŻSZEGO CZASU I JEST NAPRAWDĘ CORAZ LEPIEJ!
    TAK TRZYMAJ- PIĘKNA KOBIETKA Z CIEBIE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak naprawdę obisła sukienka mini,która do spódniczek fajnie też służy jako top. Jest z bezmarkowego, miejskiego butiku z mojego miasta rodzinnego. Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  2. Śliczna jest ta spódniczka.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja:) i spódniczka bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze piękny zestaw:) Beż....uwielbiam;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    http://www.thisisastylishworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz idealnie ;)
    Masz coś w swoich stylizacjach co przyciąga. Zaglądam na Twojego bloga niemalże codziennie, żeby sprawdzić czy przypadkiem nie dodałaś czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylówka! myślałam że ta spódniczka będzie taka przesłodzona ale wygląda genialnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja idealna! a spódniczka marzenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w tej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny outwit i cudne zdjecia.

    http://nobody-noobody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją uwagę zwróciła bluzeczka. Wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz niesamowicie :) Bardzo stylowo i kobieco :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie ♥
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie wiem co napisać, bo 'świetny zestaw' brzmi tak pusto :) Wszystko mi się podoba, każdy element, kolorystyka. Idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta spódnica robi wrażenie ;-) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealnie! Ta spódniczka jest taka piękna !! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całość naprawdę świetna ale jak dla mnie królują buty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódniczka piękna ale ja jestem zauroczona górą, czyli sukienką jak piszesz:) Miłego weekendu Śliczniaku**

    OdpowiedzUsuń
  18. bluzeczka jest naprawde super, ale moim zdaniem w tej stylizacji za dużo się dzieje,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może.... ale takie delikatne 'za dużo' jak powyżej, mnie osobiście się podoba :) W każdym razie szanuję Twoje zdanie! Pozdrawiam

      Usuń
  19. Sukienka- top bardzo fajna :) ale zdecydowanie bardziej podoba mi sie spodniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja i super pomysł z sukienką jako topem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam sie w tej spódniczce , jest boska

    OdpowiedzUsuń
  22. no Kochana wyglądasz fantastycznie !!! wszystko mi się podoba w Twojej stylizacji :)))

    pozdrawiam :*
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny zestaw! piękna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak dla mnie idealny zestaw w każdym calu:)

    http://www.vixenfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz. Mam tylko jedno zastrzeżenie, które zapewne potwierdzą styliści i projektanci. Nie nosimy rajstop cielistych (bo chyba masz prawda?) Jeślii nie pasują w innym kolorze, to noga goła musi być!!!. Absolutnie rajstopy cielisiste. Żadna "modna" celebrytka nie zakłada rajstop w tym kolorze.

    I absolutnie nie odbieraj tego komentarza jako złośliwego. Tylko radę. :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą - sama ich niesamowicie nie lubię!! Z cienkich lubię tylko czarne, ale i mama i koleżanka ostatnio poradziły mi, abym przerzuciła się na cieliste, bo czarne cienkie są brzydkie... No i próbuję - mimo to ja wolę czarne. Chętnie bym się dostosowała do Twojej porady i została przy gołych nogach, ale są za blade, a bladości (na sobie) nie znoszę. I gdzie tu złoty środek?

      Usuń
    2. rajstopy w spray'u albo balsam lekko brązujący :)

      Usuń
    3. No własnie od wczoraj jestem posiadaczką profesjonalnego kosmetyku brązującego - niedługo będę testować, mam nadzieję, że to będzie to :)

      Usuń
  26. Jedna z twoich najlepszych stylizacji ;) cudownie wyglądasz kochana ;)) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna spódniczka :)
    Pozdrawiam http://paulijaszyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow sooo beautiful and sexy legs, i love that sexy tights <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie, a spódniczka CUDO <3
    I okropnie podobają mi się Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl