Metamorfoza z Akademią Rimmel

Dziś chciałabym podzielić się z Wami zdjęciami, które zostały zrobione podczas mojego pobytu w Warszawie, gdzie udałam się z powodu wygranej w konkursie "Metamorfozy" z Akademią Rimmel. Nagrodą w tym konkursie była sesja zdjęciowa, zakupy o wartości 1000zł oraz kosmetyki Rimmel. Możecie się tylko domyślać jak ogromne było moje szczęście, kiedy dostałam maila z powiadomieniem o wygranej. :) Tam, na miejscu, wszystko było dopięte na ostatni guzik. Cała ekipa (Sylwek - fotograf, Kasia - stylistka, Andrzej - makijażysta i Paula - moja główna 'opiekunka') spisali się na medal. Przy okazji cały dzień towarzyszyła mi znajoma z Warszawy, Sylwia, której bardzo jeszcze raz przy okazji dziękuję. :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć.














A na deser zdjęcie z zakupami:


33 komentarze:

  1. Wow, wyglądasz znakomicie :) I jaka piękna fryzurka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Rimmel :) Moisture Renew 660 In Love With Ginger.

      Usuń
  3. świetnie wygladasz ;) świetna nagroda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wyglądasz :)
    Świetne szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamurowało mnie.Poprostu BOSKO ..!!!!!!
    Z jakiej firmy sukieneczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Fajnie, że anonimowe komentarze nie zawsze są tylko krytyczne :)
      Sukienka została kupiona w Zarze, jednak (co mnie trochę dziwi...), jest też tutaj: http://www.choies.com/product/abstract-graffiti-shift-dress?cid=4015

      Usuń
  6. cduwoan fryzura <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje! ślicznie Ci w takich włoskach! zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW!!!Pięknie- zazdraszczam :)
    Wyglądasz ślicznie w takich włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. serdecznie gratuluję wygranej <3
    przepiękne zdjęcia, wyglądasz obłędnie!
    a szpileczki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia :) serdecznie gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie Ci w tych włoskach:) i oczywiście gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia tak jak zawsze :)
    http://kamisia-kamisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czesz się tak częściej! Wyglądasz rewelacyjnie w tych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny zestaw! :) pozdrawiam gorąco! :*
    i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję tak wspaniałej wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje !! Zazdroszczę :) Świetne zdjęcia,super wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow!! Piękna jesteś a w tej fryzurze i makeupie to już wogóle kwintesencja piękna i kobiecości:) Jestem ciekawa Twoich zakupów!! Buziaki i uściski***

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia :)
    Gratuluję wygranej :)
    http://for-every-season.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne zdjęcia :) a szpilki są rewelacyjne
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna metamorfoza!!! Tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne te zdjęcia w domu ;o <3

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny kolor butów :) i ta fryzurka, pasuje !
    ach a to wnętrze kuchni - FANTASTYCNZE :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygladasz rewelacyjnie! te krecone wloski mega do Ciebie pasuja!
    zdradz prosze jak je robilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oj żebym ja wiedziała jak takie zrobić... uczesał mnie fryzjer, używał sprzętu, który pierwszy raz widziałam. Ani lokówka ani prostownica... naprawdę nie wiem :) a podekscytowana całym tym dniem, nawet nie podpytałam.

      Usuń
  24. Czy takie szpilki są wygodne? Mam dość szerokie stopy i zastanawiam się nad kupnem podobnych, z tym, że nie wiem czy w ogóle można w nich chodzić dłużej niż kilka minut xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo :) ale przyznam szczerze, że konkretnie te pomarańczowe szpilki są jednymi z moich najwygodniejszych :) Nie wiem tylko od czego to zależy, bo mam inne podobne w szpic i są dużo mniej wygodne.

      Usuń
  25. ciagle sie zastanawiam, dlaczego odkrylam Twojego bloga dopiero teraz. jestes obledna! :*

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl