my love

Dziś nieco inny post - z gościem specjalnym :) Możecie więc zobaczyć zestaw damski oraz męski. Czy Wasi faceci równie bardzo nie znoszą zdjęć? Mój dał się jakoś w końcu namówić, ale pewnie nieprędko znów dam radę go przekonać. A tak bardzo lubię mieć z nim zdjęcia! To cudne pamiątki, na których widok uśmiech na twarzy sam się pojawia. Zostawiam Was ze zdjęciami, których jest całkiem sporo. Oglądajcie, oceniajcie, piszcie :)

ja:
bluzka - tutaj
buty - Lovelyshoes
spodnie, torebka - no name
pasek - MagiaZakupow

Artur:
kurteczka - tutaj
spodnie - Zara
buty - Nike Air Max
polówka - Lacoste

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja




















40 komentarzy:

  1. Ale słodko wyglądacie! Nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia ;D Cudowni!

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie prześliczne zdjęcia *.*
    aż miło się patrzy.
    dołączam do obserwatorów.

    http://moj-swiat-zwany-wyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hej! a ja mam pytanie co spodni, super wyglądają, ale zastanawia mnie to czy one są wygodne? w sensie czy nie jest w nich za gorąco i czy czujesz się w nich swobodnie?
    super zdjęcia! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam takie same spodnie i czuje sie w nich fantastycznie, nie ma zadnego dyskomfortu, wrecz sa to moje ulubione spodnie.

      Usuń
  4. czasami nie wzorowalas sie na kims dodajac ten post?

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękna para i widać, że sczęśliwaaaa! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna z Was para :)
    Większość facetów nie lubi zdjęć,a zwłaszcza tych gdzie mają być sami.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, śliczna z was para *.*
    http://nathalieebloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie razem wyglądacie <3 miło się Was ogląda :* :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie razem wyglądacie :)) Bardzo fajny pomysł na post z drugą połówką :))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zestawy ! buty super.

    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie razem wyglądacie :) a Ty promieniejesz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcie z butami jest mistrzowskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja, strasznie mi się podoba! :)
    Najfajniejsze, że te zdjęcia są takie naturalne i niepozowane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie razem wyglądacie ;)

    piękne szpileczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. slicznie razem wyglądacie :) ja nawet nie mogę namówić Męża na zrobienie zdjęć a gdzie tu jeszcze pozowanie :) hahaha

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna ♥ bardzo ładne zdjęcia,widać,że się kochacie :)
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli chodzi o buty to dobraliście się niemal idealnie :D hahah :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie razem wyglądacie, widać, że uzupełniacie się nawzajem, przeurocze zdjęcia i na prawdę świetny pomysł na jakiś inny post :) Ja to bym mojego musiała koniami zaciągnąć do zdjęć :P hehe wyglądasz zjawiskowo kochana, ta bluzeczka i szpilki są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsze zdjęcie jakie cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. jaak slodko!! a buciki masz super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oboje wyglądacie zachwycająco :) Fantastyczne szpileczki <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękne zdjęcia *.* Podoba mi się to z butami :D

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądacie rewelacyjnie! Nie mogę się na Was napatrzeć, urocza z Was para <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzie zaopatrujesz się w no name'y? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma reguły :) Różnie - na targach, w małych sklepach (nie siecówkach), sporo mam też rzeczy kupionych od koleżanki, która handluje ciuchami.

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Twój mężczyzna ma rewelacyjne buty!

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądacie razem tak pięknie, że napatrzeć się na was nie można <3 a kurteczka Twojego mężczyzny jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj tak, Mój ukochany też nie znosi zdjęć, ciągle musze go namawiać, ale tez udało mi się zrobić jeden wspólny post :) A Wy wyglądacie prześlicznie, drugie zdjęcie mnie zauroczyło :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl