neonek

W neonach dobrze się czuję i ogólnie bardzo je lubię. Zdecydowanie muszę się rozejrzeć za czymś nowym-neonowym. Te kolory świetnie się prezentują w słoneczne, ciepłe dni. Dziś w moim zestawie w oczy jako pierwsza wpada koszula. Przykuwa uwagę, prawda? Wycięcia na ramionach są bardzo ciekawym dodatkiem. Do tego jasne jeansy i żarówiaste szpilki, które widzieliście już w poprzednim poście. Z racji, że dziś jest sporo mocnych kolorów, następnym razem postaram się o coś delikatniejszego.

koszula - tutaj
szpilki - Lovelyshoes
spodnie - no name (podobne tutaj)
łańcuch - MagiaZakupow
torebka - Manzana

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja
















37 komentarzy:

  1. Woooooooooooooooooooow! *_* Zakochałam się w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna koszula

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. OOoo tak, jest moc kochana :) od razu przyleciałam tu z fejsa, żeby się podzielić moimi emocjami hehe ;) Istna bomba energetyczna :) Neony uwielbiam ponad wszystko, w tamtym roku królowały u mnie całe wakacje... i tym również nic się nie zmieni :) Koszula jest świetna, widziałam ją w innym wydaniu, jednak Twoja propozcyja bardziej do mnie przemawia :) Szpileczki... boskie <3 już wcześniej nimi się zachwycałam :P hehe jak zwykle prezentujesz się idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wykonane zdjęcia i fajny klimat na nich panuje :) Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj inspirujesz,a takie szpileczki też chce! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna koszula i cała stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolor szpilek, mega intensywny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie są perfekcyjnie pomalowane, idealnie dopełniają tę stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zestaw jak najbardziej w moim stylu:) pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeej jakie przepiękne połączenie, cudowne buuty i bardzo podoba mi się ta kwiecista koszula, bajka ! ♥

    Jeśli będziesz miała chwilkę możesz zajrzeć do mnie na nowego posta :*
    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny wiosenny outfit!
    no i te buty, po prostu genialne:D

    OdpowiedzUsuń
  12. no no kochana wyglądasz cudownie ♥

    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie chyba ciut przymałe i przydałoby się je skrócić a nie podwijać... hmm blogerka modowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewidentnie przymały to Ty masz rozum, że nie pierwszy raz próbujesz tu leczyć swoje kompleksy poprzez krytykowanie mnie. Spadaj stąd :)

      Usuń
    2. hmmm nie rozumiem reakcji wlascicielki bloga....z tego co wiem, kazdy ma prawo do wyrazania swojego zdania - nigdzie nie jest powiedziane, ze wszystkie komentarze maja byc pozytywne - wazne jest, zeby byly szczere. Jezeli ktos jest przewrazliwiony na swoim punkcie, nie powinien publicznie wystawiac zdjecia, tym bardziej, ze wyrazajacy/a swoje zdanie nie napisal/a niczego obrazliwego, a wlascicielka bloga nie do konca zachowalasie fair odpowiadajac w tym tonie. takie jest moje zdanie

      Usuń
    3. Myślę, że zrozumiałabyś moją reakcję, gdybyś sama prowadziła bloga i byłaby jedna taka osoba, która nie pierwszy raz pisałaby Ci coś nieprzychylnego. W dodatku to najprawdopodobniej ktoś znajomy, więc tym bardziej. Poza tym jednak to mój blog, moje miejsce i ja tu ustalam zasady - taki przywilej ;)

      Usuń
  14. Świetnie wyglądasz, koszula jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze - rewelacja i zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze idealna w każdym calu:) Koszula świetna, lubię takie mocne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjne zestawienie :) niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje i zapraszam do mnie może też Ci się spodoba i zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko bardzo ładne oprócz spodni. koszmarne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu, ja się z tym nie zgadzam - te spodnie są świetne i baardzo wielu osobom się podobają :)

      Usuń
  20. koszula <3 chyba w koncu ja kupie bo juz dlugo sie nad nia zastanawiam :) spodnie I szpileczki tez sa super!

    OdpowiedzUsuń
  21. koszula <3 chyba w kocu ja kupie bo juz dlugo sie nad nia zastanawiam :) spodnie I szpileczki tez sa super!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale czad! genialne kolory!!!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawa koszula i przyjemna kolorystyka!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę eis napatrzeć na te piękne szpileczki <3!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka świetna jest ta koszula! Idealnie komponuje się z neonowymi szpilami :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Żarówy dają po oczach :)) ale i tak są piekne :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna koszula :) uwielbiam kolorowe stylizacje więc ta to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne paznokcie kochana ! koszula jest cudowna :) świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl