pastelki

Dzisiejszy zestaw składa się z samych delikatnych barw. Głównym punktem do jego stworzenia była tu dla mnie spódniczka. Mój chłopak mówi na nią jajecznica - pewnie przez skojarzenie jej dołu ze świeżo rozlanym na patelni jajkiem, nie wiem, dla mnie ten jej kształt jest ciekawy i uroczy :) W każdym razie wyszło takie typowo delikatne zestawienie. Chciałam tu też pokazać alternatywę dla szpilek rozwiązanie, którym są cieliste lordsy - równie dobrze pasują. Szczerze mówiąc to chyba nie czuję się najlepiej w typowo pastelowych całościach. Preferuję coś czarnego, czy jakiś neon... Ciekawa jestem jak Wy widzicie mnie w takich pastelowych zestawach. Czekam na opinie :)

spódnica - tutaj
torebka - Manzana
szpilki - Perfect_styl
lordsy - MOSKObuty
płaszcz - F&F

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja











31 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci w takich kolorach! :) Zdecydowanie częściej powinnaś zakładać pastelowe ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak możesz mieć wątpliwości co do swojego wyglądu? Tobie chyba wszystko pasuje, jesteś przepiękną dziewczyną, pełną wdzięku a te pastele tylko to podkreślają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna spódnica. Czy te spzilki są wygodne?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na te 15cm to zdecydowanie TAK! Mam wiele szpilek o wysokości 11-12cm, które są zdecydowanie bardziej niewygodne.

      Usuń
  4. B.ładna spódnica . Świetna stylizacja :)

    zapraszam na konkurs
    http://lucja-d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham takie delikatne, kobiece zestawy:) super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie wyglądasz :) a spodniczka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna spódniczka;))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. idealny outfit!!! :D zapraszam: http://lamonafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie <3
    www.blog017.blogspot.com ☻

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna jak zawsze:) i piękny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  11. a powinnaś się dobrze czuć w takich kolorkach, bo ślicznie wyglądasz, dziewczęco i świeżo :)) bardzo podoba mi się look. spódniczka ma faktycznie ciekawy krój, na plus !:) ale ja zakochałam się w tej torbie, jest idealna !! <3
    zapraszam do siebie;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiłam przypadkiem.. ale na pewno będę wpadać częściej! Świetny blog, idealna stylizacja!! Piękna torebka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa stylizacja. Super spódnica! Masz extra nogi i zastanawiam się czy nie warto byłoby podkreślić tego poprzez zmianę rajstop na cieliste delikatnie nabłyszczane.

    OdpowiedzUsuń
  14. kolejny piękny zestaw :) nie żałuję że dodałam do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  15. genialna spódniczka : )

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie wyglądasz :) całość jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódniczka wygląda ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealna stylizacja, kurczę no ogl. wszystkie twoje stylizacje są genialne
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing look!!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  20. zakochałam się w Twojej spódniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ohh spódniczka i torebka to cudo!:) świetnie wyglądasz w takich stylizcjach!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie zarówno ze szpilkami jak i z płaskimi butkami!

    OdpowiedzUsuń
  23. Szykownie i elegancko! :) cudownie wyglądasz! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl