pink

Dziś w roli głównej... róż. Bardzo lubię ten kolor. Co do tej bluzy - wiem, że czasy szału na nią były już dawno i może nawet minęły, ale mnie zawsze się ona podobała i podoba wciąż. Bardzo się cieszę, że w końcu mam coś, co od dłuuugiego czasu podziwiałam na innych. Niby jest to bluza, a jednak bardziej elegancka niż sportowa. Jednak z racji, że adidasy teraz już można nosić swobodnie nawet do zwiewnych sukieneczek, to pozwoliłam sobie tym bardziej połączyć je z tą słodką bluzą. Ze szpilkami na pewno też byłoby fajnie, ale tak jest chyba nieco ciekawiej. 

bluza - tutaj
buty - Hoodboyz
spodnie - no name (podobne tutaj)
zegarek - Sajbazar
kurtka - tutaj
torebka - Manzana

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja











A tutaj modele Adidasów, które wpadły mi w oko i nad którymi się zastanawiałam. Które wybrałam, to wiecie. Myślę, że to dobry wybór :) Te i wiele więcej innych, fajnych markowych rzeczy znajdziecie tutaj.




35 komentarzy:

  1. Spodnie,buty Ci ukradnę..bluze Ci zostawię,bo będę mieć podobną ale miętową :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pink, jak wiosenny Pinknik ;) Fajnie, świetna stylizacja. Z resztą, jak zwykle ;P

    OdpowiedzUsuń

  3. wow kochana! cudowny look stworzyłaś :)
    bluza jest przesłodka!i kto by pomyślał, że będzie tak idealnie pasowała do adidasów:)
    buziaki! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam zegarek:) buty wyglądają świetnie, ciekawe jak będzie z użytkowaniem zamszu.. jedne z tych co pokazałaś tech super miałam na swojej liście must have lecz ten zamsz mnie trochę odraził.. bo co jak co ale w utrzymaniu jest ciężki. Ale Twoje są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie wyglądasz:) bluzka skradła moje serce;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne spodnie, ale najbardziej podobają mi się buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, bardzo do ciebie pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i Ty jesteś śliczna . ;3 U mnie rozdanie , zapraszam , każdy ma szanse wygrać . :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty cudowne ! A jak z przesyłką? Nie było problemów ? świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wręcz przeciwnie - miałam spodziewać się paczki od 4 do 14 dni roboczych, a była u mnie już po 2 :)

      Usuń
  10. dobry wybór, wzięłaś najładniejsze <3 ukradłabym Ci je :) świetny look

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie Kochana, a buty faktycznie prezentują się świetnie na stopie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ze szpilkami byłoby zbyt oczywiste i banalne :) A ta bluza robi mega wrażenie, jest wspaniała!!! Szczerze jeszcze takiego cuda nie spotkałam, przepięknie w niej wyglądasz, tak romantycznie i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całe wieki szukałam takiego sweterka/bluzy z wytłaczanymi różami. :) Piękna jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  14. długo zastanawiałam się nad kupnem tej bluzki jednak teraz na pewno ją zamówię ;)
    świetne zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. buty najlepsze! zdecydowanie lepiej wyglądają od "przechodzonych" już Air Maxów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przesliczna bluzaa! cudow wna! idealnie pasuje do Twoich wlosow, karnacji , cery :*
    buciki tez mnie urzekly w sabm raz do mojej szarej sukienki :* chyba cos mi mowi ze je zakupie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta bluza jst genialna i bardzo mi się podoba:) Masz rację lepiej ze sportowymi. Ze szpilkami zbyt oczywisty zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne masz te buty :) A różowy noś częściej! Moim zdaniem mało komu pasuje tak jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw! Wszystko bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ta bluza jest świetna, nie widziałaś jej może gdzieś w sklepie PL? chętnie bym zamówiła, ale z Choies nie mam jak ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety nie widziałam... Sama miałabym ją dużo dawniej,gdybym spotkała w jakimś polskim sklepie :)

      Usuń
  21. bluza akurat nie w moim guście
    znaczy sama bym nie ubrała ale na kimś mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie :* Bluzeczkę również posiadam taką , ale troszkę inny kolor :) pozdrawiam mooocno :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog i bardzo ciekawe wpisy :)

    Zapraszam do mnie:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Dodam również że zajmuję się sprzedażą zegarków i biżuterii
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    Obserwuje:)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te buciki są CUDOWNE <3 mega mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna stylizacja ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl