stripes

Zawsze podobało mi się zestawienie biało-czarnych pasków z czymś neonowym, ale w sumie chyba pierwszy raz miałam okazję mieć takie połączenie na sobie. Niedługo chyba zaczniecie kojarzyć moją osobę z rozkloszowanymi spódnicami, co? :) Ta z dzisiejszego zestawu to moje cudeńko i upewniły mnie tym dziewczyny na Fashion Trends w Łodzi. Ten pomarańczowy neonek otrzymał sporo komplementów. Dodatkowo w końcu mogłam pozwolić sobie na zestaw bez rajstop - a to zasługa brązującego musu od SUNTAN. W końcu nie zaczynam sezonu wiosenno-letniego z rażącą bladością.
Ciekawa jestem, co sądzicie o poniższym zestawie. Piszcie! :)

bluzka - tutaj
spódnica - no name (taka sama tutaj)
naszyjnik - BBnB
torebka - F&F
pasek - Magiazakupow

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja











34 komentarze:

  1. a z czego spódnica? faktycznie cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piankowa, dlatego się tak ładnie układa :)

      Usuń
  2. Boskie połączenie a spódnica mnie strasznie urzekła :)

    Zapraszam:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, tylko te buty (według mnie) są zbyt ciężkie do tej lekkiej wiosennej stylizacji. Osobiście założyłabym jakieś szpilki :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica rzeczywiscie jest super, tak samo jak bluzka i te plecy:), extra look

    OdpowiedzUsuń
  5. o mój Boże to jest cudowne*.* *.* ja się zawsze bałam samoopalaczy, bo na mojej bladej skorze chyba wszystko by wygladalo sztucznie:<

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja :))))) Jak najbardziej mogę Cię kojarzyć z rozkloszowanymi spódniczkami :)))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mega spódnica <3 http://anto-nka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ! Wyglądasz cudownie *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. ha ha te spódnice są wspaniałe!
    cudnie wyglądasz:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Cię kojarzę z pięknymi włosami! Nigdy nie mogę się na nie napatrzeć :) Super neonek z tej spódniczki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarujesz kochana ! pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna spódnica i świetna bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna spódnica i świetna bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz! świetna stylizacja (na początku myślałam, że to sukienka :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięknie wyglądasz! A Spódniczka ślicznie się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczką już się zachwycałam, dziś zachwycam się bluzeczką:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne połączenie i fajnie dobrane dodatki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyglądasz. ta spódniczka śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne połączenie! Będzie idealne na lato :)) Dodaje do obserwowanych i będę zaglądać regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Polaczenie kolorystyczne rewelacyjne! Śliczna ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zaszalałaś, świetnie wyszło.
    Zainspirowałaś mnie, mam ochotę na sztuczne rzęsy;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki biustonosz do takich bluzek?

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl