zwierzak

Dziś pierwsze skrzypce gra koszula 'krówka', na którą chorowałam już dość długo. W końcu ją mam! I zdecydowanie uwielbiam. Wystarczy klasyczna, prosta reszta - ona sama jest na tyle ciekawa, że robi niemalże całą robotę. Do spódniczki też będzie pięknie, ale ostatnio spódniczek było tu sporo, więc połączyłam ją z woskowanymi spodniami. Oczywistym byłoby tu wybranie czarnych butów, ale przecież kolor cielisty jest równie uniwersalny, dlatego postawiłam na nowe, megawygodne lordsy z blaszką. A żeby było bardziej intrygująco, na wierzch założyłam płaszcz w panterkę. Kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana! :)

koszula - tutaj
buty - MOSKObuty
torebka - Manzana
bransoletka - BBnB
spodnie - no name

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja













38 komentarzy:

  1. Wow świetna koszula, bardZO orginalna,pqlaszyk też ładny, mam podobny zsh ,ale w tej stylizacji mi troszkę nie pasuje,chyba że zapiety :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię takich pończoszkowych skarpetek, ale jest jeszcze za zimno na gołą stópkę - resztę biorę bez zastrzeżeń! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszula!!!
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna stylizacja, koszula jest przepiękna. Jednak gryzie mi się z płaszczem i ja bym tego tak nie założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna torba <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna stylizacja aż żałuje że szybciej nie natrafiłam na Twojego bloga :) uwielbiam motywy zwierzęce ale tylko eleganckie a w Twoim przypadku właśnie takie są: pełne klasy super :)) buziaki Madeleine

    OdpowiedzUsuń
  7. na tobie mi się podoba,aczkolwiek sama takiej bluzki bym nie założyła,może na krótki rękawek tak,ale na długi już nie

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna krówka, podoba mi się jakie dobrałaś dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie Ci pasują takie motywy , koszula jest naprawdę fajna , nie jestem całkowicie przekonana w połączeniu ją z panterką ,ja pewnie by sie czuła śmiesznie w tym ale ty wyglądasz bosko
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mam do Ciebie pytanie - mam nadzieję, że odpowiesz :-) jaki zamówiłaś rozmiar kurtki z sheinside? S,M? chcę sobie zamówić taką samą ale zastanawiam się czy wymiary podane na stronie, odzwierciedlają te w rzeczywistości... :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamówiłam M, bo S-ki nie było i z tego, co widzę, to nadal nie ma. Ale dobrze zrobiłam, bo uważam, że tak M-ka to odpowiednik S-ki :)

      Usuń
    2. miałam zadać to samo pytanie a mam już odpowiedź ;) Jeszcze tylko jedno odnośnie rozmiarów, interesuje mnie szerokość rękawów, czy mogłabym Cię prosić o zmierzenie szerokości gdzieś tak na środku rękawa? I długość rękawa przy okazji. Byłabym wdzięczna!
      ps. jestem tu pierwszy raz, ale chyba zostanę na dłużej ;)

      Usuń
  11. fantastycznie wyglądasz a koszula świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw! :) Torebka i płaszcz przebijają wszystko :)

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/04/tag-boyfriend-tag.html
    ♥ Jaki jest twój wymarzony chłopak? ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny i oryginalny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. płaszczyk podoba mi się najbardziej:)
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  15. płaszczyk podoba mi się najbardziej:)
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia :*
    Bardzo podoba mi się ta koszula ;)
    wenu-wenu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ta krówka i połączenie też wyszło fajnie. Ja bym się nie odważyła tu ubrać panterki, ale nawet pasuje ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula bardzo fajna bo ma laty jak moja kotka :) Ciekawa stylazacja.

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjny set ! ...uwielbiam ten płaszcz <3 !

    OdpowiedzUsuń
  20. ekstra look :) płaszczyk jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podoba Twój kolor włosów, możesz napisać jakiej farby używasz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiła mi je fryzjerka i wiem, że mieszała farby, nie wiem dokładnie jakie. W każdym razie polecam Wellę Koleston :)

      Usuń
  22. Kochana świetnie Ci w połączeniu bieli i czerni! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Potrzebuję takich spodni!!! Gdzie je dostane?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam je we Wrocławiu na Świebodzkim, i to za 40 zł :)

      Usuń
  24. świetna stylizacja! piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl