boyfriend jacket

Są zestawy tak uniwersalne, że pasują na większość możliwych okazji i dni. Taki na pewno jest ten dzisiejszy. Do szkoły, pracy, na zakupy, obiad, spacer... Lubię taką nutkę elegancji, którą tutaj nadaje tunika, połączoną z czymś luźniejszym - w tym przypadku marynarką w stylu boyfriend. Kolorystycznie też nie poszalałam tym razem, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Zastanawia mnie jakie zestawy lubicie najbardziej w moim wydaniu. :)

tunika/tunic - klik 
marynarka/jacket - frontrowshop
buty/shoes - klik
torebka - Manzana

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja












23 komentarze:

  1. Moja ślicznotka !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw! Bardzo mi się podoba:) Idealny na ciepłe aczkolwiek nie za gorące na niedzielne spacery:)

    OdpowiedzUsuń
  3. marynarka i buty są prze prze prze przepiękne! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała ta Tunika! ;) zapraszam na diy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyna jak ta lala ;) / Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne zestawienie, świetna marynarka, tunika jest super i fajnie wygląda z paskiem :)))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zestawienie. Róż i lekko rokowe spodnie niby się kłócą, a wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi bardzo się podoba, tak delikatnie, dziewczęco i z klasą :) Super marynarka ! :) Wyglądasz wspaniale kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie, kobieco, z klasą;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona :) Marynarka mistrz!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz rewelacyjnie, marynarka jest boska:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie, a uwielbiam Cię za te stonowane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja świetna, jednak wymieniłabym buty na inne :)) Ostatnie zdjęcie najlepsze *.*

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl