jeans and flowers

Dziś zestaw fajny na co dzień, a przy tym dziewczęcy. Delikatna asymetryczna sukieneczka, której materiał imituje jeans na pewno często będzie mi służyć w tym sezonie. Żeby troche 'rozweselić' ten zestaw, na wierzch założyłam kwiecistą marynarkę, która świetnie się spisuje też do rozkloszowanych spódnic - ma idealną długość. A co mam na nogach? Ulubione sandały. Są tak wysokie, a przy tym zaskakująco wygodne i miękkie. Ostatnio miałam je na nogach ponad 10 godzin i zero bólu czy dyskomfortu. Nie było nawet tej ulgi, która jest zawsze, gdy zdejmujemy wysokie buty po całym dniu. Mam nadzieję, że Wam się podoba :)

żakiet/jacket - klik
sukienka/dress - beautica_style
buty/shoes - czasnabuty
torebka - Manzana

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja













41 komentarzy:

  1. Ale slodziaczek! Wygladasz przeslicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś :* i bardzo ładnie wyglądasz! Sukienka przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żakiecik masz cudowny! :)

    http://antoonka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sukienka ;) bardzo ładnie wyglądasz a takim zestawie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. + skusiłam mnie na ten żakiet ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Polecam zamówić o rozmiar większy niż planujesz, bo wypada dość mały :)

      Usuń
  6. prześliczna sukienka ! ;) / Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladnie marynarka megga Paulina Derra

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa sukienka:) Buty idealnie do niej pasują

    OdpowiedzUsuń
  9. Od razu zrobiłam zoom na buciki bo poszukuję czegoś białego na lato - no i chętnie bym przygarnęła takie jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie :) Cudowna marynarka :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. oprócz tego że fantastycznie wyglądasz, jestem absolutnie zakochana w tym żakiecie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna! Ta sukienka ! xoxo

    Pozdrawiam,
    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka przepiękna sukienka i bardzo mi się podobają te koturny, są extra ♥

    Zapraszam do siebie :*

    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Co tu dużo mówić. Na piątkę!: )

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zakochana w żakiecie i w butach ;D Cudddooo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze moja niunia super się prezentuje : )

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dla mnie rewelacja ;))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny zestaw! sukienka jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super żakiecik, sukienka tez bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny ten żakiecik! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ciekawa stylizacja;) widzę że w tym roku kwiaty królują;)) i to nie tlko w wazonie;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka boska<3
    kochana rozmiar kombinezonu mam M:),niestety S-ek nie mieli od początku

    OdpowiedzUsuń
  23. Spokojnie zamów M:),L będzie za duża,na mnie M jest troche luźna w biuście i w pasie:) no i nie przesadzaj,masz świetną figurę więc nie wymyślaj z tą L-ką!:)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl