lemon dress

Patrzę na poniższe zdjęcia i tęsknie za kolejnymi tak ciepłymi dniami. W taką pogodę ciężko o zły humor, lato jest cudowne. W najbliższe wakacje z pewnością często będzie mi towarzyszyła ta limonkowa sukienka. Ma boski kolor, prawda? W dodatku na żywo jest 5 razy ładniejsza niż na zdjęciach ze strony, co chyba widać porównując zdjęcia, które są tutaj z moimi. Jest co prawda nieco za duża, dlatego na pewno wpadnie niedługo w ręce krawcowej. Aby zatuszować to, że jest ciut za luźna, wyjęłam z szuflady pierwszy lepszy pasek, żeby zobaczyć jak będzie z nim wyglądała, i co? Przez przypadek zakochałam się w połączeniu limonka-pudrowy róż. To raczej dość nieoczywiste połączenie i pewnie nie wpadłabym na nie. Początkowo miały być czarne dodatki, co byłoby wyjściem bezpiecznym i typowym, ale wyszło jak wyszło. A wy co myślicie o połączeniu tych 2 kolorów?

sukienka - klik
buty - Czasnabuty

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja









Moja opalenizna to zasługa produktu St. Tropez Bronzing Mousse ze sklepu SUNTAN.

41 komentarzy:

  1. śliczna jest ta sukienka :)) pięknie wyglądasz Kochana :)
    Pozdrawiam ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. łał, masz rację ta sukienka jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie!! Limonka to Twój kolor. Połączenie tego koloru z pudrowym różem wygląda pychotkowo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, 'pychotkowo' to idealne słowo!! :D

      Usuń
  4. Czego to my kobiety nie zrobimy, żeby dobrze wyglądać :) Ja kiedyś strasznie chorowałam na pewne buty i w ostateczności kupiłam o rozmiar za małe, bo mojego nr nie było i tak chodziłam w nich całą jesień z podkulonymi palcami hehehe :) Ale Twoja sukieneczka w towarzystwie pudrowego wygląda przepięknie, sama w życiu nie wpadłabym na to, że te dwa kolorki będą ze sobą tak fajnie współgrać, a tu proszę, wszystko huczy i gra :) Pięknie w niej wyglądasz, w dodatku pryz takiej opaleniźnie jeszcze piękniej się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz! Czy mogę wiedzieć jaki masz rozmiar sukienki na sobie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasuje do ciebie ten kolor ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc nigdy nie łączyłam limonki z pudrowym różem, ale muszę przyznać, że to świetna kombinacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna sukienka ;) Bosko wyglądasz w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie! Sama mam bardzo podobną sukienkę w równie soczystym limonkowym kolorze :) Pięknie wygląda z letnią opalenizną, więc już nie mogę doczekać się ciepłych i słonecznych dni, żeby ją na siebie włożyć ! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna sukienka;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śledzę Twój blog od niedawna , ale zachwycasz mnie swoimi połączeniami ciuszków , stylizacjami , a najbardziej butami i torebkami !
    codziennie jestem tutaj i kukam czy nie dodałaś przypadkiem czegoś nowego ;) Wyglądasz przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło czytać coś takiego! :) Hehe, ostatnio mam mega manię na buty, mam kilka nowych par do pokazania, także zapraszam do dalszego zaglądania :)

      Usuń
    2. Z pewnością zajrzę tutaj jeszcze nie raz :)

      Usuń
  13. Genialny kolorek :) Fason sukieneczki również jest rewelacyjny :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten kolor ❤❤❤

    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna sukienka, zresztą cała stylizacja bardzo udana :))

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześlicznie Ci w tym kolorze! Fason sukienki także bardzo mi się podoba. :)

    P.S. W wolnej chwili zapraszam na mój nowy post. :*

    OdpowiedzUsuń
  18. cudnie wyglądasz, sukienka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Limonkowy kolor jest mistrzem! :) Moj ulubiony! Sama zastanawiałam sie na kupnem tej sukienki i teraz żałuję, że tego nie zrobiłam., Jest baardzo fajna:)
    A ty prezentujesz się w niej znakomicie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała sukienka, od początku roku choruje na ten kolor;) jedynie szpilki bym wymieniła na pudrowy róż czy kremowe.

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny kolorek i idealny dla blondyneczki:D

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna jest ta sukienka, a kolor idealny na lato! Jaki jest jej materiał, bawełniana czy jakiś bardziej śliski materiał? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani bawełniana ani śliska... niestety nie znam się na tym a nie ma żadnej metki. W każdym razie ten materiał jest FAJNY :D mnie bardzo odpowiada

      Usuń
  23. Ładna sukienka :))

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna w każdym calu! <3 pozdrawiam i obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś nominowana do LBA ;*
    http://monicabelle.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoja sukienka jest fantastyczna :) uwielbiam ten kolor :) nie wiem tylko czy takie spokojne buty nude pasują, ja chyba ubrałabym czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnemu we wszystkim ładnie a sukienka boska! <3

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl