more white

Cześć! Dodaję post w mega pośpiechu, a w nim mój wczorajszy zestaw. Szkoda, że dziś pogoda nie jest już nawet w połowie tak cudna jak wczoraj. Skusiłam się na nową, kwiecistą spódnicę z przewagą bieli, która jest moją pierwszą rzeczą ze sklepu Preska (pozytywne zaskoczenie!) oraz białą bluzeczkę (nabytek z FronRowShop), która mimo swojej prostoty, czymś mnie ujmuje. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to zestaw podkreślający kształty, bo wręcz je całkowicie ukrył, ale co poradzę, że spodobało mi się to połączenie. Tak czy siak, wyszło chyba dość elegancko i kobieco - ta spódnica i bluzka są na to doskonałą receptą. Ulubione szpilki na stopach i voila! Co sądzicie?

bluzka - tutaj
spódnica - tutaj
buty - River Island

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja








Moja opalenizna to zasługa produktu St. Tropez Bronzing Mousse ze sklepu SUNTAN.

31 komentarzy:

  1. Nie lubię się powtarzać, ale znowu wyglądasz pięknie! Te kolory idealnie do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna ta bluzka!
    wyglądasz idealnie!
    zastanawiałam się nad nią, a teraz chyba ją kupię, bo prezentujesz się w niej świetnie!

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna spódniczka *.* Ogólnie cała stylizacja świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz ślicznie! ;) Spódniczka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka figura nie potrzebuje obcisłych ciuszków, by podkreślić kształty, w takich wydaniu broni się sama w sobie :) Wyglądasz przepięknie, mega energia od Ciebie bije, aż buźka od razu się uśmiecha na widok tego zestawu :) Dziewczęcy, subtelny, pozytywny i stylowy, pewnie wszyscy oglądali się za Tobą na ulicy :) hehe Spódniczka i bluzka są wspaniałe, idealnie się uzupełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz;) fajny odcień szpilek;)

    OdpowiedzUsuń
  7. perfekcyjnie, tak bardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja, a spódnicy to ja ci kochana zazdroszczę! Rewelacja po prostu rewelacja ; * Zachęciłaś mnie i zainspirowałas co do fryzurki ,chyba pójdę się tak obciąć jak ty ; ) Zapraszam : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba! ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. spodniczka i buciki piekne!

    OdpowiedzUsuń
  11. piekna jak zwykle KOLORY SA BOSKIE pozdro

    Paulina Derra

    OdpowiedzUsuń
  12. spódnica jest śliczna;) bosko wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzka jest ekstra :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz, a spódnica i buty są boskie :)

    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfekcyjny look ,sama chętnie bym tak się wyszykowała hehehe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna spódniczka:P A mój facet zakochałby się w pomarańczowych butach :P

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny zestaw, spódniczka cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna stylizacja i przepięknej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  19. boski zestaw, spódnica i szpilki są świetne

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna spódnica, całość bardzo gustowna, podoba mi się Twój styl:)
    Od dziś będę zaglądał tu częściej, zapraszam również do mnie, pozdro xd

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja najlepsze szpilki :D
    Może wzajemna obserwacja? Jeśli tak to zaobserwuj pierwsza i napisz u mnie na blogu że obserwujesz to zrobię to samo :D

    http://photo-andyou.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjna stylizacja a Ty jesteś taka śliczna <3 :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale uroczy zestaw! Spódniczka świetnie wygląda z tą bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kochana jesteś przepiękna! dodaje Cię do obserwujących i czekam na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl