pastele w towarzystwie czerni

W zasadzie do pasteli chyba prędzej pasuje biały niż czarny, ale tutaj kolor płaszczyka i bluzki są na tyle słodkie, że dodałam czarne spodnie i torebkę, aby uniknąć przesłodzenia. Bluzka zresztą czaruje swoją barwą - jest bardzo prosta, mimo to uwielbiam ją za ten piękny błękit (+świetną jakość i za nieskory do gniecenia materiał). Płaszczyk jest cieniutki, świetnie więc spisuje się w bardzo ciepłe dni, na pewno będzie niezastąpiony na letnie wieczory. A buty? Wciąż są faworytem. Nie wiem co powoduje, że są tak wygodne i że nie czuć w nich kompletnie wysokości, ale oby więcej takich. W takich ulubieńcach z jednej strony chce się ciągle chodzić, z drugiej za to jak najrzadziej, aby ich przypadkiem nie zarysować i nie zniszczyć. Do tych słodkich kolorów świetnie pasują tu loczki, które zawdzięczam mojej niezastąpionej fryzjerce Asi z Salonu Urody Inspiracja.


płaszczyk - Preska
buty - MOSKO
torebka - Manzana
naszyjnik - BBnB

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja









Moja opalenizna to zasługa produktu St. Tropez Bronzing Mousse ze sklepu SUNTAN.

34 komentarze:

  1. śliczna koszulka i piękna fryzura !

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba Twój najlepszy zestaw , mega Karolciu moja :*

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknaś <3 całość mega

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Bosko wygladasz, bardzo elegancko i kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie ♥
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestaw ;) Zapuszczasz włosy? Długie by Ci pasowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam długie przez wieeele,wiele lat i większość osób zgodnie twierdzi, że to własnie w krótkich mi lepiej ;-)

      Usuń
    2. W sumie to najważniejsze, żebyś sama się dobrze czuła ;) W krótkich też dobrze wyglądasz

      Usuń
    3. A moim zdaniem ładnemu we wszystkim ładnie :)

      Usuń
  7. Bardzo mi sie podoba to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne kolory:) bardzo mi się podobaja dodatki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo bardzo elegancko! Ślicznie Ci w tych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzeczka ma cudny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz cudownie, zestaw jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  12. super bluzeczka :)))
    ładnie wyglądasz ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz, płaszczyk jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. buty <3


    ps. a u mnie? MAKIJAŻOWO na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są te buty, od jakiegoś czasu na podobne mam chęć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. PasteLOVE <3 kochana Ty jak zawykle powalasz, wyglądasz zjawiskowo i perfecyjnie w każdym calu, wszystkich pozostawiasz daleko w tyle!! :) Uwielbiam Cię oglądać, jesteś świetną inspiracją :) A płaszczyka i bucików zazdroszczę- cudowne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie i z klasą ! uwielbiam pastele <3

    OdpowiedzUsuń
  18. CUDOWNIE PASTELOWO I Z KLASĄ!

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie zestawy a torebunia istne cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uuu podoba mi się!: płaszczyk i naszyjnik the best:D

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz perfekcyjnie !;)
    pozdrawiam serdecznie;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie, super kolory. Bluzeczka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  23. Do twarzy Ci w tych kolorkach!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl