red lips

Wracam do Was z zestawem! A dokładniej to z moim dzisiejszym zestawem. Myślę, że dla nikogo nie okaże się już zaskakujące połączenie bawełnianej, nieco dresowej spódniczki ze szpilkami. Fajną robotę robi tu koszulka. Ciekawy print, fajny materiał i dobra jakość - czego chcieć więcej od t-shirtu? Jak Wam się podoba? Mam nadzieję, że przynajmniej niektórzy trochę zatęsknili... :)

t-shirt - klik
buty - klik
spódnica - Virgini
kurtka - Sheinside
torebka - Manzana

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja










30 komentarzy:

  1. Podoba mi się koszulka i to bardzo!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szpilki robią wrażenie ;)) wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw, szczególnie t-shirt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny outfit <3

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna kurtka! całość super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka, naszyjnik i ... włosy! Bardzo mi się podoba to cięcie, ta długość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyleciałam znowu od razu z fejsa hehe co ja bym bez niego zrobiła ;) t-shirt rzeczywiście jest mega! :) Uwielbiam takie kobiece motywy- czad :) i szpileczki boskie, bo to, że rozkloszowane spódniczki uwielbiam ponad wszystko, to żadna nowość :) Suoer wyglądasz, zresztą jak zawsze :) buziaki kochana :* u mnie już nowy post, także też w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa ta koszalka:D
    i buty śliczne:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  10. T-shirt cudny, bardzo podoba mi się takie połączenie ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny t-shirt:) fajnie go zestawiłaś.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. można wiedziec w jakiej branży pracujesz?też jestem z Wrocławia zaraz konczę studia i zacznie się szukanie pracy.strach mnie oblatuje jak przeglądam ogłoszenia że nic nei zznajdę zadowalającego albo za najniższą krajową będę tyrac.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie rozpoczęłam nową pracę, dopiero drugi tydzień tu jestem i jest to branża tj, handel. Niestety ale praca w handlu z kokosami się nie wiąże, ale podjęłam się tego po ponad 2 miesięcznym siedzeniu w domu i bezskutecznym szukaniu. Lepszy rydz niż nic... Prócz zarobków ważna jest też przecież atmosfera, warunki pracy itp. :)

      Usuń
    2. tak jak piszesz lepszy rydz niż nic.oby się wyżyc dało.powodzenia pozdrawiam

      Usuń
  13. jeśli oczywiście można wiedziec jeśli nei chcesz to nei odpowiadaj i nie publikuj tego pytania:):)co do pracy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz :) Lubię Twoje włoski!

    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  15. mam dwie takie koszulki z ustami, fajnie wyglądają do wielu stylizacji :))
    Twoja stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo stylowo! fajowa ta koszulka ,a kurtka to ideał <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylówa:) Przymierzam się do zakupu spódniczki ładnie sie prezentuje a Ty osobiście polecasz?:)
    Pozdrawiam!
    Sandra

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl