colorful

W dzisiejszym zestawie nie pożałowałam kolorów (w dodatku jakich żywych). Pstrokata sukienka w kwiecisty wzór ma świetny fason, fajny wytłaczany materiał, idealną długość i co ważne - tkanina nie jest gruba (jak to zazwyczaj te wytłaczane), dlatego swobodnie mogłam ją wczoraj włożyć na siebie bez efektu ugotowania się. Co więcej, to kolejna rzecz, która tak pozytywnie mnie zaskoczyła i na żywo wygląda dwa razy lepiej niż na zdjęciach ze strony (tutaj). Dodatek żółtego koloru w tym kwiecistym motywie (niewielki, ale jednak) sprawił, że od razu widziałam ją z tymi żółtymi szpilami. Ich kolor jest tak soczysty, że jakby 'rozwesela' każdy zestaw. Dzięki nim i tej kiecce, finalnie wyszło chyba bardzo wesoło. Czyli zestaw idealnie odzwierciedlający mnie. Pozytywne nastawienie do życia to podstawa! :)

sukienka - klik
szpilki - Lovelyshoes
torebka - Allegro

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja








34 komentarze:

  1. Śliczna ta sukieneczka, wygląda jakby była szyta idealnie dla Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jest ta sukienka i bardzo do Ciebie pasuje )

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladnie Ci w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaa wspaniała sukienka nie dość ze fason to jeszcze te kolory !

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest cudowna!! Zestawienie jej z czerwoną torebką to strzał w 10!! Szpilki też mi się podobają tylko sama do tego zestawu wymarzyłabym sobie szpilki w zielonym odcieniu jak na sukience;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentujesz w tym zestawie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka jest cudowna! pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka ciekawych rozmiarów :) wygląda nieproporcjonalnie ale dzięki temu mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie wyglądasz, sukienka rewelacyjna, a żółte buty i mi się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem po prostu zakochana w Twoich stylizacjach :) Przepiękna sukienka i akcesoria <3

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka jest boska :) twoje stylizacje są perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ta sukienka jest cudowna:) świetnie ją zestawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukieneczka leży na Tobie wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, sukienka jest naprawdę śliczna! a na te buty choruję już jakiś czas,muszę wreszcie je zamówić! ;)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjna sukienka, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko mi się tutaj zgadza! Rewelacja! ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Lato rządzi się swoimi prawami, więc uwielbiamy te kolory! :) sukieneczka jest wspaniała, zarówno fason jak i kolorki przypadły mi do gustu w 100% :) Zestawiona ze szpilkami to strzał w dziesiątkę :) Mega pozytywna energia od Ciebie bije, uwielbiam Cię oglądać :) Takich kolorów, które zewsze nam prezentujesz powinno być na ulicach więcej :) Miłego dnia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. paznokcie są mega <33 uwielbiam takie, delikatne ale z pazurem :D

    OdpowiedzUsuń
  19. I love everything on this post! The combination is so colorful and fascinating. Well done! :D
    Anyways, would you like to follow each other via GFC?
    Follow me and then i’ll follow you back instantly.

    http://tasiawijayanti.blogspot.com/
    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście sukienka na Tobie prezentuje sie duuuużo lepiej niż na stronie,z której ją kupiłaś :) ładnie wyglądasz!

    /xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam te Twoje piekne szpileczki!:D

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka cudownie się układa!!a szpilki-jakie genialny kolor :) stylizacja boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. pięęęękna sukienka <33333

    koraandkoras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl