cytrynka + summer wishlist

Dziś w roli głównej moja perełka. Cytrynowa sukienusia. Nie wiem do końca czemu, ale uwielbiam ją. Jest prosta pod względem fasonu, kolorystyki i świetna jakościowo. Dodatkowo ma w sobie 'to coś', nie wiem co, ale jest w 100% w moim guście. Latem, do płaskich butów, opalonych nóżek, na nieformalne okazje spisze się w wersji 'solo', ale tym razem wystąpiła w duecie z białymi spodniami (i to moimi pierwszymi w życiu białymi spodniami!). Resztę dobrze znacie. 

sukienka - Avocado-style (na moim fanpage'u konkurs z tą firmą!)
buty - czasnabuty
torebka - Manzana
spodnie - Wassyl

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja









25 komentarzy:

  1. masz cudowną sukienkę:) wyglądasz rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twojego bloga obserwuję od nie dawna ale już zdążyłam pokochać Twoje stylizacje, Twój gust.. Ponad to jesteś piękna kobietą o nietuzinkowej urodzie jak dla mnie :) Czekam na nowe posty, z chęcią zajrzę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo dziękuję za takie miłe słowa! :) To wielka radość czytać coś takiego. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Pani bloga obserwuję od nie dawna ale już zdążyłam zakochać się w Pani stylizacjach i wyczuciu smaku :) ponadto uważam, że jest Pani osobą o nietuzinkowej urodzie. Pani posty i uśmiech na Twarzy, który gości z coraz to nowszymi wpisami daje kopa! Jest Pani świetna w ty, co Pani robi! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciuszki z wishlisty sa naprawde fantastyczne a zolta sukienka ogromnie mi sie podoba , piekna jestes kobietka!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska jesteś ,w każdej stylizacji wyglądasz cudownie i kobieco , jesteś naprawdę godna naśladowania ;)
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle idealnie! ;)
    Do mnie już idzie ta jeansowa sukienka, jestem ciekawa jak będzie leżała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzka :) fajnie się komponuje z bielą

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna ta sukieneczka, a białe spodnie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz! Buty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet takie połączenie wyglada bardzo ciekawie :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O Jaaaaa.. idealnie! W sukience się zakochałam!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW fajna ta tunika!:)

    tylko buty noł nie lubię takich:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka wooow ! Jest na prawdę fajna :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega pieknie :) inspirujesz Paulina Derra

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie wyglądasz, tunika jest świetna, ale uwielbiam juz Twoją torbę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz pięknie w tych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz, buty obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz kochana prześliczną tunikę! Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jako cytrynka bardzo mi pasujesz!!
    piękna tunika

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz:)
    Śliczna sukienka:)
    Bardzo mi się podoba ten zestaw:)

    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne zdjecie dateli i bardzo fajne kadry ! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz, lubię stylizacje z białymi spodniami. :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl