dark side

Kiedyś wydawało mi się, że ubranie się na czarno gwarantuje totalnie mroczny wygląd. Może dlatego przez wiele lat stroniłam całkowicie od tego koloru. Z czasem jak trochę dojrzałam, zaczęłam doceniać czerń i odkrywać jej eleganckie i klasyczne wydanie. Takie też właśnie dziś prezentuję na sobie. Jest baaardzo prosto, ale i ze sporą dawką kobiecości. Bluzka niby jest zwyczajną bluzką z baskinką (nic odkrywczego przecież...), a robi naprawdę dobre wrażenie - na tyle, że w sklepie zaczepiła mnie obca osoba mówiąc, że mam piękną bluzkę. Czy Wy też tak uważacie? :-)

bluzka - klik
buty - Czasnabuty
torebka - klik

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja










23 komentarze:

  1. świetnie, że dodałaś różowe sandały :) fajnie to razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyglądasz Kochana :* Bluzeczka i sandałki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluzeczka jest prześliczna, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze wyglądasz w czerni! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z Tobą, pięknie Ci po tej czarnej stronie :)

    pozdrawiam
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam,że to kombinezon <3 pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kopertówka i naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna bluzka, podobnie jak PAJPECZKA, myślałam, że to kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jest mroczno, a za to elegancko i minimalistycznie - perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie kobiece stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. też kiedyś nie lubiłam czarnego koloru ale powoli się do niego przekonuję :)
    śliczna stylizacja
    może wspólna obserwacja? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj i napisz, że już a zrobię to samo :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjnie;))
    pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna bluzka <3

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, masz interesujące stylizacje - z chęcią OBSERWUJĘ :))


    Pozdrawiam ciepło,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz!
    bardzo ciekawe stylizacje. :)
    obserwuje i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. masz przepiekny kolor wlosow. czym farbujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Farbuje u fryzjera. Nie wiem dokładnie jakie kolory są do tego używane, wiem że jest to mieszanka kilku oraz że są to na pewno farby marki Wella.

      Usuń
  17. piekny look ,cudownie wygladasz

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/guccinew-in.html

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl