leopard shoes


Przedwczoraj bodajże przeczytałam od jednej z moich czytelniczek, że chciałaby zobaczyć jakiś mój zestaw z trampkami, bo jeszcze nie widziała takiego u mnie. Sama byłam trochę zaskoczona, że chyba faktycznie jeszcze nie pokazywałam tu na sobie żadnych outfitów z tego typu obuwiem. Te w panterkę ostatnio baaardzo polubiłam - i za ich wygląd i za wygodę.
W zasadzie każdy element tego zestawu to nowość w mojej szafie. Jeansy są dokładnie takie, jakich szukałam od dawna. Jak tylko dostałam paczkę, włożyłam je na siebie i mimo że resztę tamtego dnia spędzałam w domu, to zamiast w dresach, już do wieczora siedziałam w nich. Torebka o kształcie trapeza też mnie od razu zauroczyła, zresztą nie tylko mnie, bo otrzymała już sporo komplementów od innych. Cytrynowa bluzka ma na plecach fajny dekolt ozdobiony złotym łańcuszkiem, ale jej tył pokażę Wam innym razem. Na wierzch włożyłam beżową, luźną narzutkę wykonaną z cieniutkiego materiału, która na pewno bardzo się przyda na chłodniejsze letnie wieczory.

narzutka - tutaj
jeansy - Ornament
torebka - i-torebki
trampki - Renee

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja









17 komentarzy:

  1. super! czy na tej str gdzie kupiłaś narzutkę można płacić zwykłym przelewem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykłym raczej nie, ale wystarczy mieć konto bankowe i założyć PayPal, a przez PayPal to się już płaci normalnie jak np przez PayU (robiąc zakupy na allegro:))

      Usuń
  2. Świetny codzienny zestaw :) Nosiłabym w 100% :) Śliczna jesteś :*

    Buziaki,
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna narzutka, aczkolwiek całość też urzeka!

    pozdrawiam
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie polaczenie narzuty z panterkowymi trampkami! wygladasz slicznie ,swietne wlosy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny zestaw,świetne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne trampki i spodnie :))
    całość wygląda rewelacyjnie :)
    obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nooo,w sumie to też nie widziałam tutaj takiego postu z trampki ;* ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja !! w moim stylu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne połączenie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie i codziennie, coś co najbardziej lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. Czy ta torebka ktorą masz w tej stylizacji to ten kolorek http://www.i-torebki.pl/1047-1.html ?
    Bardzo prosze o odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, ale szczerze mówiąc nie jestem pewna... Proszę najlepiej napisać do firmy, aby się upewnić :-)

      Usuń
  12. Czy torebka w tej stylizacji to ten kolor http://www.i-torebki.pl/1047-1.html ?
    prosze o odp

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl