pink badage top



Dzisiejsza propozycja jest typowo letnia. Kwiecistą spódniczkę już mieliście okazję na mnie zobaczyć, dziś jednak wystąpiła ona w wydaniu nieco odważniejszym. Czemu odważniejszym? To za sprawą obcisłego bandażowego topu, który mocno podkreśla kobiece atuty. Nie wiem czy zauważyliście, ale rzadko tak odkrywam dekolt. Trochę mnie to krępuje - za bardzo przyciąga spojrzenia. Dlatego też nie jest to wg mnie zestaw nadający się na wyjście do miasta, a raczej na jakiś spacer na wakacyjnym wyjeździe, ale to już kwestia indywidualna. Kwestia odwagi. :)


top - tutaj
spódnica - PresKa

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja









26 komentarzy:

  1. Top według mnie jest świetny jak i cała stylizacja. Bardzo ładne paznokcie! :)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyglądasz, top jest rewelacyjny, spódniczka również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej :) Tak dziewczęco :) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna stylizacja <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny top i spódniczka! ;) Uwielbiam kwiatowe wzory ;)

    blog-amandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. akurat nie powinno cię to krępować bo wyglądasz rewelacyjnie w takim topie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak slicznie... Orientujesz sie moze czy tu w Polsce da sie kupic taki top? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś na pewno, ale niestety nie przychodzi mi na myśl żaden konkretny sklep... Poszperaj na Allegro :)

      Usuń
    2. Dziekuje ;)

      Usuń
  8. Letnio, kolorowo i dziewczęco!:)
    podoba mi się:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten top jest przepiękny! A Ty cudownie się w nim prezentujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz przepięknie i bardzo kobieco! Posiadasz idealne kształty, więc nie krępuj się ich pokazywać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo kobieco! pięknie wyglądasz :)
    spódniczka- jest cudowna!
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post i zdjęcia ; )
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski top i wyglądasz nieziemsko w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie! Nie dziwię się, że przyciągałaś spojrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam motyw kwiatów;)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie skomponowałaś całą stylizację ;)*

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne paznokcie :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastycznie :)))) Wszystko mi się podoba :D ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl