playsuit



Kombinezon, który mam na sobie w dzisiejszym poście to moja nowa perełka. Jest cudny, uwielbiam go. Za ciekawy fason po pierwsze, ale przede wszystkim za te kolory! To jedna z tych rzeczy, która jako pierwsza wyląduje w mojej walizce, kiedy będę się pakować na wakacyjny wyjazd. Ciekawa jestem czy na Was też zrobił on takie wrażenie jak na mnie, piszcie! :)

kombinezon/playsuit - tutaj
buty/shoes - Fashion Queen
torebka/bag - no name

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja











25 komentarzy:

  1. Kombinezon jest cudowny! *_* Obłędna stylizacja! Bransoletka jest z Mohito, prawda? Ile za nią dałaś? Kupowałaś ostatnio? Jest przeceniona? Miałam zamiar ją dzisiaj kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bransoletka z Mohito :) Ale kupiona już bodajże ze 2 miesiace temu i to przez moją mamę, także nie odpowiem Ci co do ceny. Tylko kurczę jest za duża troche, można ją zdejmować bez rozpinania.

      Usuń
    2. Dobrze, że wspominasz, będę to miała na uwadze i koniecznie ją przymierzę. :)

      Usuń
  2. świetny jest,a Ty wyglądasz w nim nieziemsko ;) a ja mam problem z kupnem takiego wdzianka, bo mam długi tułów :/ ech :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie w nim wygladasz:) no ale majac takie nogi :D szpilki i pieseł tez super:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba chciałaś powiedzieć 'takie schaby'! :P Piesek lubi foty chyba, bo za nic w świecie nie chciał się dać wygonić :)

      Usuń
  4. kombinezon cudeńko! nie wiesz czy można go gdzieś kupić w Polskim sklepie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że raczej nie... niektórzy wystawiają na allegro rzeczy kupione na zagranicznych stronach, ale z nieziemską marżą. Już lepiej przełamać swój strach i zamówić samemu, bez pośrednika :)

      Usuń
  5. niesamowity kombinezon i te buty :) cudeńka po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon jest cudny! :)) Super wygladasz! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz cudowny kombinezon:) ehh zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym kombinezonie wyglądasz powalająco :) aż nie chce oczu się oderwać :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał świetnie!:d całość bardzo mi się podoba!:D

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny ten kombinezon!!!

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/pytanie-flash.html

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kombinezon, piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapomnialam dopisac, ze lepiej wyglada na Tobie niz na modelce w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny zestaw w super kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaczynam być nieprzyzwoicie zazdrosna o to, jak takie kolory Ci służą! Figure też masz świetną do takich ciuszków! Dla mnie to jedna z najlepszych Twoich stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie wyglądasz, jak zawsze, szpileczki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow!!! Uwielbiam takie zestawy! Taki owocowy shake;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl