słodkości dla Taty

Niedawno opublikowałam tutaj post z moim prezentem dla mamy z okazji Dnia Matki. Bluzka bluzką - to pospolita rzecz, ale wiecie jak była zachwycona czekoladowym telegramem? Byłam baaardzo ciekawa jej reakcji - z jednej strony to niby tylko czekoladki... Ale te czekoladki zrobiły furorę. Szczęśliwie udało się, że mama nie zajrzała wtedy na mojego bloga i prezent był dla niej niespodzianką. Jej uśmiech i zaciekawienie podczas oglądania czekoladowego telegramu sprawiły, że od razu zechciałam podobną radość sprawić i tacie. A że lada moment będzie ku temu świetna okazja... to ponownie zagościłam na stronie Chocolissimo. Aby znów wprowadzić ten element zaciekawienia i zaskoczenia, w moim koszyku nie wylądował już tylko telegram. Chocolissimo ma w swojej ofercie mnóstwo przeróżnych czekoladowych figurek (czekoladowy smartphone, piwo, motocykl, zestaw do golenia, zestaw piłkarski, krawat itd.). Fajne jest to, że możemy wybrać to, co najlepiej pasuje do danej osoby. Bez chwili zastanowienia wybrałam samochód i skrzynkę z narzędziami. Mój tata to maniak samochodowy oraz bezkonkurencyjna "złota rączka" (nie wspominając już o tym, że jest słodyczowym łasuchem :)), tak więc prezent ten jest w pełni spersonalizowany (telegram zresztą też jest z moim własnym napisem). Co więcej, wiecie jak ta czekolada pięknie pachnie? Tak prawdziwie, słodko, mooocno czekoladowo. Uwielbiam obdarowywać bliskich, szczególnie kiedy mam pewność, że jest to w pełni trafiony prezent. Pozostało mi odliczać dni do Dnia Ojca, a jeżeli Wy nie macie jeszcze nic dla swoich tatusiów, to zachęcam do spróbowania z czekoladowym upominkiem. :)
(Mamo, jeśli to widzisz, nie mów nic tacie!:))

skrzynka z narzędziami - tutaj
czekoladowy telegram - tutaj
samochód - tutaj














11 komentarzy:

  1. wow, świetne!! tatus bedzie zachwycony na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prezent jest super, sama chciałam rodzicom taki sprawić :) tylko te czekoladki są tak piękne, że będzie szkoda je zjeść :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, ale uwierz, że są równie pyszne jak ładne, dlatego warto się przełamać :P moja mama najpierw zrobiła zdjęcie telegramu, który ode mnie dostała, dopiero później miał miejsce poczęstunek :)

      Usuń
  3. na prawdę fajna sprawa, ale u mnie w domu zaraz by śladu nie było po tej całej czekoladzie , tak szybko znika :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlasnie podsunelas mi pomysl co kupic tacie. Dzieki! :-)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl