white and blue

Ostatnio pokazywałam się w czerni, dziś natomiast dominują jasne kolory. Zestaw baaaardzo prosty, codzienny. Tworzą go w zasadzie tylko dwa kolory - biel i błękit. Odkrywczy to on na pewno nie jest, ale nie to jest moim priorytetem. Jedynym urozmaiceniem są odkryte plecy za sprawą wyciętego w bluzce wielkiego serca. Jak Wam się podoba?


spodnie, bluzka/pants, blouse - Wassyl
buty/shoes - tutaj
okulary/glasses - tutaj
torebka/bag - Manzana

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja








26 komentarzy:

  1. Witam. Bardzo lubię przeglądać Twojego bloga, sprawiasz wrażenie sympatycznej osóbki, ale jest jedna rzecz, która trochę mnie razi...To jak opisujesz swoje stylizacje, każdy ma oczy i widzi w co jesteś ubrana... A gdybyś tak dołożyła jakiś opis dnia codziennego. Po prostu takie małe urozmaicenie, a myślę, że jest więcej osób, które powielają moje zdanie :) Oczywiście zrobisz z tym co uważasz, bo to Twój blog i to Ty decydujesz co dodajesz aczkolwiek... no ale nie mogę się narzucać ani nic sugerować :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wstępie dziękuję za Twoją opinią wyrażoną w fajny sposób :) Szczerze mówiąc czekałam, aż ktoś o tym napisze, bo bądź co bądź... zgadzam się z tym, jednak nie chcę tu uzewnętrzniać swojego życia codziennego, więc jego opis niezbyt wchodzi w grę, a nie pisząc nic, czułabym się chyba trochę jak ignorantka. Z tymi notkami to nie jest prosta sprawa, pocieszam się jednak tym, że moje są chociaż napisane po polsku, a nie 'po polskiemu' jak u niektórych :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wow, świetna bluzka! Buciki wyglądają na wygodne i chyba takie są, prawda? Zastanawiam się nad zakupem podobnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow świetna bluzka , w ogóle całość niesamowita :)) obserwuje !

    koraandkoras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna stylizacja!
    torebka prześliczna :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, Cudowna bluzeczka. Po za tym każda Twoja stylizacja jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealne połączenie kolorów:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spójna stylizacja, torebka jest super:) Kto robi Ci zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja :) Bluzka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bluzeczka i... oczywiście buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bluzka.. no i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty <3 uwielbiam je mam takie czarne sa mega wygodne i sprawdzaja sie w kazdej sytuacji. Prz okazji obserwuje twoj blog. W wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna stylizacja najlepsza chyba bluzka :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny zestaw kolorystyczny. Wyglądasz bardzo świeżo i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  14. w tym sezonie pokochałam białe spodnie:)
    dziękuję za kolejną inspirację:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne sandałki i kolorystyka całego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mega podobają mi się kolory! super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl