yellow!



Dzisiejsza propozycja jest elegancka i kobieca, idealna na jakąś specjalną okazję. Zawsze strasznie mnie ciągnie ku takim zestawom, co pewnie już zauważyliście. No cóż, każdy ma jakiegoś fioła. :) Musicie jednak przyznać, że sukienka z dzisiejszego zestawu ma coś w sobie i robi wrażenie. W końcu też zaopatrzyłam się w małą czarną torebeczkę, która będzie zawsze pasowała do tych typowo oficjalno-wyjściowych outfitów. Pierwszy raz macie też okazję zobaczyć przepiękne sandałki z ciekawym, biżuteryjnym dodatkiem w postaci a'la bransoletki, która zastępuje pasek wokół kostki i nie skraca tak bardzo nogi.


sukienka - tutaj
torebka - Modowelove
buty - Renee

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja













25 komentarzy:

  1. Ta sukienka z tyłu wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty zawsze wyglądasz pięknie!!! Ale dziś to już jest totalna bajka:) Sukienka jest niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  3. całość prezentuje się rewelacyjnie!
    sukienka faktycznie ma coś w sobie,że chce się ją mieć

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sukienka, jak zamawiać z tej strony? i ile sie czeka na przesyłke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz jedynie założyć konto PayPal i powiązać je ze swoim kontem bankowym, z którego będzie pobierało Ci po zamówieniu pieniądze. To naprawdę nie jest trudne, w dodatku na PayPalu masz wszystko po polsku, widzisz kwotę po przeliczeniu, serio to banał, a wszystkich to bardzo na początku przeraża (i ja sama też tak miałam). Na przesyłkę (tą darmową) czeka się ok.3 tyg.

      Usuń
  5. Kurde, chyba nigdy nie przestaniesz mnie zachwycać!
    Twoje stylizacje są zawsze dopracowane w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, sukienka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne buciki i ciekawa sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No sukieneczka jest piękna, a jej tył mega sexy! :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna sukienka <3
    http://blog017.blogspot.com/2014/06/sobotni-stroj.html

    OdpowiedzUsuń
  10. NIE NO.. dla mnie idealnie <3

    http://luyyyza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie mi się buty spodobały :)

    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie, sukienka boska. A mogłabym wiedzieć ile Pani ma lat? :) Tak zupełnie z ciekawości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Za 9 dni kończę 21 lat. I nie żadna Pani! Jestem Karolina :)

      Usuń
    2. To tak jak ja tylko ja skończyłam w styczniu :) I też jestem Karolina ;) Świetny blog, bardzo się mi podoba ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. rewelacyjna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl