blue

Dziś mam dla Was zestaw bardzo uniwersalny i dość typowy. Proste połączenie spódniczki mini z bluzką w kolorze błękitu i kwiecistym żakietem. To taki ubiór na wieeeele okazji. Bardzo prosty, ale i kobiecy - tak jak lubię.
A co u Was, korzystacie już z wakacji w pełni? Za mną baaardzo fajny weekend, który pozwolił mi nacieszyć się urokami lata. Przede mną niestety jeszcze jeden egzamin w następny weekend (wyjątkowo późno kończę sesję...), ale już po nim zaczną się intensywne przygotowania do wyjazdu. CUDOWNIE! :)

bluzka/T-shirt - tutaj
żakiet/blazer - tutaj
buty/shoes - Fashion Queen
torebka - Manzana
spódnica/skirt - Allegro

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja








20 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja! Uwielbiam białe buty. Ja w te wakacje leniuchuję i odpoczywam ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyglądasz, bluzeczka i spódniczka są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to zawsze wyglądasz jak wyciągnięta z bombonierki :) No ideał jakiś;) Też miałam fajny weekend nad wodą, totalny chill:) Powodzenia na egzaminie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. marynarka i buty cudne !!!

    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz, bluzka jest pięknie wykończona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio często tu zaglądam i bardzo mi się podobają Twoje stylizacje. Jednak chciałam zapytać czy mogłabyś mi napisać jakie masz wymiary najbardziej zależy mi na nogach. Wydaje mi się że mamy podobną budowę i Ty podobasz mi się we wszystkim szczególnie w spódnicach,
    jednakże kiedy w domu zakładam podobne rzeczy wydaje mi się że nie wyglądam zbyt dobrze. Inspirujesz mnie ale brakuje mi jeszcze odwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) odezwij się do mnie poprzez wiadomość prywatną na moim facebooku lub mailowo (tinyproperty@onet.pl)

      Usuń
  7. Śliczne wyglądasz, elegancko i świeżo. Przyjemnie ogląda się zdjęcia. Twoje stylizacje zawsze są udane :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bluzka, a w szczególności żakiecik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Cię w tych szpilkach!

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzka fajna;)

    ps. thx;) zapraszam na FB więcej się dzieje

    OdpowiedzUsuń
  11. Żakiet cudny kupie sobie taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po raz pierwszy od dluzszego czasu nie wiem jak ale.. przegapilam ten POST!!! A przeciez ta spudniczka to perelka!!! Boska! Musze ja miec ;-) a co tam, ja sie nie wstydze swego dupska w bieli ;-) Ubostwiam Cie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah, żeby mi to było pierwszy i ostatni raz! :D

      Usuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl