happy birthday to me!

W dniu urodzin życzę sobie, aby... pozostało tak jak jest. Odkąd nauczyłam się doceniać to, co mam, a przestałam zadręczać się tym, czego nie mam, jestem szczęśliwa. Nie wiem już czy to kwestia tego dobrego podejścia czy naprawdę mam tak dużo szczęścia, ale nieskromnie uważam, że mam co doceniać. Mam cudownego faceta, z którym już od roku mieszkam, świetną rodzinę, wspaniałych rodziców, pasję, która daje mi poczucie spełnienia (bloga), za tydzień lecę wygrzewać się pod palmami, ... no dobra, starczy. Niestety wciąż większość osób więcej narzeka zamiast doceniać. Postarajcie się zmienić nastawienie. Pozytywny sposób myślenia naprawdę potrafi wiele polepszyć.
P.S. No dobra... z okazji moich urodzin życzę sobie jeszcze jakiejś fajnej pracy :-) I mimo, że to teoretycznie mój dzień, to tak przy okazji - Wam również życzę wszystkiego tego, co najlepsze!

tunika/tunic - tutaj
marynarka/blazer - tutaj
naszyjnik/necklace - FrontRowShop
naszyjnik niebieski/blue necklace - tutaj
torebka/bag - tutaj
buty/shoes - czasnabuty
spodnie/trousers - Wassyl

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja








24 komentarze:

  1. a Ty wiesz czego ja Ci życzę ;*** pięknie wyglądasz w bieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnienia marzeń kochana! :))
    A stylówka pierwsza klasa! :*
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, bluzeczka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego :) pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw! Oby spełniły się wszystkie życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozytywne nastawienie do życia to podstawa! Wszystko co dobre już posiadasz, więc życzę uśmiechu na buźce :*

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny strój <3
    http://blog017.blogspot.com/2014/07/moja-przyszosc-rodzinadompracapodroze.html

    OdpowiedzUsuń
  8. trafiłaś w mój gust kochana, uwielbiam białe zestawy, u mnie ostatni też z białymi rurkami :) no i oczywiście wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana życzę Tobie aby nic nigdy nie zmąciło Twojej radości!!*** Resztę już masz tak jak sama piszesz bo szczęście lubi takie radosne osoby jak Ty! Buziaki Śliczniaku*

    OdpowiedzUsuń
  10. wygladasz cudnie w bieli, całość prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego :) a życzyć Ci w takim razie trzeba spokoju i aby wszystko dalej było takie wspaniałe jak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego! Promieniejesz - widać, że jesteś szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bo grunt to pozytywne myślenie! :) Dokładnie, większość osób potrafi tylko narzekać i albo nie docenia to, co ma, albo nawet nie próbuje dąrzyć, by to co, im przeszkadza, się zmieniło :/ grrrr :) Tobie kochana, skoro wszystko co do szczęścia Ci potrzeba już masz, a więc życzę Ci samych radosnych w życiu chwil :) Przepięknie wyglądasz, klasa i elegancja sama w sobie, uwielbaim Cię oglądać :) Miłego dnia i udanego urlopu :) Czekam na foty pod palmami :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. Happy Birthday! Też obchodziłam całkiem niedawno bo 5 lipca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. co tu dużo pisać, wyglądasz cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sto lat :) A stylizacja ładna i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego ;)
    p.s. piękne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spełnienia marzeń :* !
    Uwielbiam biel połączoną z niebieskim kolorem :)
    Ślicznie wyglądasz:)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze raz najlepszego ;) Pięknie wyglądasz w takiej stylizacji. Butki strasznie mi się podobają oraz bizuteria

    OdpowiedzUsuń
  20. Spóźnionego Wszystkiego Najlepszego :) świetny look, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękny zestaw..:)
    Wszystkiego co najlepsze:]
    Pozdrawiam !
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spóźnione wszystkiego najlepszego! ;*

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl