orange & beige

Na dziś przygotowałam zestaw na co dzień, który mnie osobiście odpowiada w 100%, jeżeli chodzi o taki casualowy ubiór. Szpilki przetestowałam już podczas chodzenia po centrum handlowym i na szczęście mogę je bez zastanowienia zaliczyć do grona 'tych wygodnych'. Mam nadzieję, że Wam również przypadł do gustu mój dzisiejszy zestaw. Miłego dnia :)

spodnie - Avocado-style
torebka - i-torebki
bluzka, kurtka - no name

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja













24 komentarze:

  1. świetna stylizacja, idealnie kolorystycznie dobrana całość :)
    tylko jak patrzę na buty to wyglądają jakby miały ci ze stóp spaść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten model sprawia wizualnie takie wrażenie, to prawda, ale mając je na stopach, nie masz takiego uczucia na szczęście :)

      Usuń
  2. masz super wyczucie stylu:) we wszystkim co pokazujesz wyglądasz świetnie:) cudne szpileczki tym razem:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko do siebie pasuje, wyglądasz pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz:) Kolor spodenek bardzo mi sie podoba, ale torebka najlepsza ;) Również ja posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze wyglądasz zjawiskowo!! :) Buty są sudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz ;) zakochałam się w torbie i butach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz! ;*

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw, bardzo podoba mi się torebka !

    OdpowiedzUsuń
  9. Super:D

    spodnie,szpilki i torebka na 6!:D

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi miło :)
    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/07/troche-gorzej.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Co to za kolor pomadki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bourjois Rouge Edition 07 Fuchsia graffiti :)

      Usuń
  12. Buciki- rewelacja :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty są nieziemskie! + za świetny kolor :)



    Ściskam mocno,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz! kolor pomarańczowy zawsze na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie mają śliczny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Całość jest piękna, ale najbardziej wpadły mi w oko buty, są świetne, połączenie ich kolorów mnie zachwyca! :)

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl