stripes

Nie będę się dziś rozpisywać, bo czas mnie akurat goni, ale chciałabym Wam zostawić nowy zestaw do pooglądania. Mam nadzieję, że Wam się spodoba, ja natomiast biorę się do roboty, żeby móc odhaczyć jak najwięcej z listy dzisiejszych zadań do wykonania. Może uda mi się zajrzeć też na wyprzedaże, Wy już byliście? :)
P.S. Dajcie koniecznie znać, co sądzicie o nowym wyglądzie bloga! Zmiany są spore, ale mam nadzieję, że się przyzwyczaicie. Szczerze mówiąc ja jestem zachwycona. Jest tak jak od dawna już chciałam, żeby było.

top - tutaj
buty - Renee
spódniczka - no name
pasek - magiazakupow

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja









32 komentarze:

  1. Paznokcie masz nieziemsko zrobione! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka zachwyca mnie barwą i krojem!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka zachwyca mnie barwą i krojem!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz perfekcyjnie ;) spódniczka ma idealny kolor :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygląda ten top z fioletową spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wygląda ten top z fioletową spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto Ci robił wygląd bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angelika z zatrzymujacczas.pl (jest napisane na samym dole:))

      Usuń
  8. Świetnie wyglądasz! Wszystko baardzo mi się podoba, paznokcie także masz genialne!
    + Świetny wygląd bloga, też jestem ciekawa, tak jak czytelnik wyżej, kto Ci robił nowy wygląd? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angelika z zatrzymujacczas.pl (jest napisane na samym dole:))

      Usuń
  9. Piękny wygląd ..ale moja Karolinka jeszcze piękniejsza :*

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, cudo! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, spódniczka ma cudny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląd na duzy plus ;) własnie też ustawiam nowy szablon ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka ma piękny kolor! A Ty jak zwykle perfekcyjnie wyglądasz:) Nowy wygląd bloga super!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. buty zachwycają;)) cudownie wyglądasz
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zestaw genialny, a nowy wyglad bloga super :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. spódniczka, buty, paznokcie <3 cudo
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz! świetne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw! A najbardziej przykuwa uwagę spódnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Siemka! Może zrobiłabys posta o tym jak wypromować bloga? Bo ja dopiero zaczynam i chcę dobrze poznac "reguły gry" :D Pozdrawiam!
    sterka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny , zestaw ta bluzeczka i spódniczką genialnie. i extra paznokcie :))

    koraandkoras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jak pisałam na modnej polce - jak zwykle elegancko, kobieco i z klasą!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękna spódniczka!:)
    pozdrawiam! http://majorka94.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie:) masz fajne miejsce do zdjęć:p

    pozdr

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl