two-piece suit

Komplet z poniższych zdjęć jest moim pierwszym kompletem. Spodobał mi się ten wakacyjny print. Ogólnie rzecz biorąc, preferuję raczej zestawy połączone wg własnej inwencji, które dają większe pole do popisu, niemniej jednak taki zestaw to fajna odskocznia. Oglądajcie i piszcie, co sądzicie.
Zapraszam Was też przy okazji na mój fanpage, na którym jeszcze dziś ruszą dwa nowe, świetne konkursy.

komplet/two-piece suit- tutaj
torebka/bag- tutaj
buty/shoes- Fashion Queen

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja










25 komentarzy:

  1. Ten komplet jest przesliczny!! Zwlaszcza gora mi sie podoba, taka fikusna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja ;)
    http://okiempozytywnej28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny zestaw:) i ślicznie Ci w kucyku;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka kobieca stylizacja bardzo bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna stylizacja :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny strój <3
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękny ten komplecik:D idealny dla Ciebie:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz cudnie, komplecik jest rewelacyjny i świetnie sie komponuje z białymi dodatkami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zjawiskowo wyglądasz :D
    zapraszam: http://lamonafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny zestaw, sama bym chętnie go kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, ale ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski ten komplet! Wygladasz w nim mega hot :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja niby nie w moim stylu, a mimo to strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. TA SUKIENKA JEST CUDOWNA!!!
    WSPANIALE KOCHANA
    pozdrawiam!
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, mega! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie mi się spodobała -hot ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie wakacyjne i letnie wzory! :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl