white wedges

Hej, hej :)
Dziś mała odskocznia od sukienek i spódniczek - baaaardzo prosty, codzienny i wygodny zestaw, sfotografowany spontanicznie, na szybko. Ulubione jeansy (które mają konkurencję! za kilka dni zobaczycie), do tego mega przewiewny top, w którym wielką (i dobrą) robotę robią piękne ramiączka plus białe koturny ze złotymi zdobieniami. Od dawna szukałam tego typu bucików, no i mam. Pasują do wszystkiego i w każdym połączeniu świetnie wyglądają. 

buty, torebka - Modowelove
spodnie - Ornament
bluzka - Fajne ciuchy

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja










22 komentarze:

  1. Ciekawe te koturny, a bluzka magiczna :) Lubię Twoje "proste, codzienne" zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne buciki :*
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzeczka jest rewelacyjna, uwielbiam ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzka ,mam podobną z zary i też ją noszę z podziurawionymi jeansami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty sa świetne! Ty wyglądasz jak zwykle rewelacyjnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne pazurki <3 chyba zacznę również Twoimi sie inspirować, jeśli można? :)
    Outfit prosty, fajny, ale najbardziej podobają mi się buty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że można, nie widzę problemu :) Dziękuję

      Usuń
    2. Dziękuję :) W razie czego, jeśli zostawiam komentarz zawsze obserwuję dalsze komentarze :)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  7. Świetne paznokcie! :) Buty są przepiękne :)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, letnia stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, bluzeczka jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczna bluzeczka;)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz :) podobają mi się Twoje koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. niby proste, a jednak ma to coś :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl