yellow blazer

Spodnie z dzisiejszego zestawu, to te, o których wspominałam ostatnio jako o konkurencji przecieranych jeansów. Mają coś w sobie, prawda? Są przede wszystkim dość nietypowe jak na jeansy, nie widziałam jeszcze takich u nikogo innego ani w żadnym innym sklepie poza sklepem JONA, z którego pochodzą. Poza nimi dziś na mnie spora dawka neonów. Te żarówiaste barwy są idealne na lato. Dlatego też zostawiam Was z poniższym zestawem na kolejne 11 dni, bo jutro z samego rana lecę się wygrzewać i relaksować w Turcji. Jeśli tylko będzie taka możliwość, to będę w tym czasie aktywna na moim instagramie, na którego Was oczywiście zapraszam. Wstąpcie też na mojego fanpage'a, bo trwają tam obecnie dwa konkursy. Do wygrania ciuszki i buty.
Trzymajcie się, buziaki!

spodnie/jeans - JONA
marynarka/blazer - tutaj
torebka/bag - tutaj
top/top - no name
naszyjnik/necklace - Frontrowshop
naszyjnik/necklace - tutaj

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja


35 komentarzy:

  1. uwielbiam neony, świetny look! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm jaka pozytywna żywa stylizacja:) zakochałam się w neonowych szpileczkach:) Ps. W wolnej chwili zapraszam do mnie na recenzję poruszającej książki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja marzenie, letnie marzenie w słońcu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ci zazdroszczę! Udanych, wspaniałych wakacji :* Zestaw świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow te kolory są rewelacyjne ! świetna stylizacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja a marynarka i buciki cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. te buciki jakoś dziwnie się wyginają przy czubeczkach i wyglądają nie zbyt zachwycająco z wyjątkiem koloru który jest nieziemski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w 100% się z tym zgadzam. są piękne przez swój kolor, ale jakością nie grzeszą :)

      Usuń
  8. Ślicznie wyglądasz, marynarka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ładnie, kolory aż rażą po oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow !!! zaskoczyłaś mnie tą stylizacją :) mega pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. omnomnomno ;* baw się dobrze i wypoczywaj! zrób duuużo zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna, typowo letnia stylizacja, super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna kolorystyka Twojej stylizacji! I bardzo ładna fryzura! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bosko,bosko i jeszcze raz bosko!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny zestaw, zazdroszczę wyjazdu i wracaj szybko! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. mega kolory! całość super:D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Energetyczne kolorki bardzo jestem happy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudownie! :)

    http://derniere-danse-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. kochana, jesteś NIESAMOWITA!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. cudownie! :)
    Pozdrawiam, i zapraszamy do nas :> http://styloovyblog.blogspot.com + obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna kolorystyka a fryzurka cudo;)
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten zestaw, jak i fryzura zdecydowanie odejmują Ci lat! Wyglądasz tak słodko i uroczo - do zjedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. genialna stylizacja! Jestem w niej zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo uroczo wyglądasz w tej fryzurce :) Groszkowe spodnie są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie mam nic neonowego :) ale torebkę to bym Ci zabrała hehehe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny look ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak to wszystko razem uroczo wygląda! Tak letnio, radośnie, po prostu pięknie :) Dodałam sobie Ciebie do ulubionych blogów, bo z przyjemnością będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. swietnie wszystko polaczylas :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl