little traveller

Trochę już mnie na pewno znacie, a  może nie tyle mnie, co mój styl. Nie jestem wielką fanką sportowych rzeczy (na sobie oczywiście), z kilkoma małymi wyjątkami. Spodnie dresowe to nie do końca moja bajka, jeżeli chodzi o codzienne zestawy, ale uważam, że każdy powinien mieć choć jedną fajną parę w swojej szafie. Dlaczego? Bo chodzi też o to, aby umieć się ubrać stosownie do okazji, warto jest więc być przygotowanym na to. Ja w zestawie z dzisiejszego posta spędziłam swoją podróż do Turcji. Wiadomo, sam lot długo nie trwa, ale ostatecznie i tak w zasadzie spędzamy cały dzień w podróży. Dresy sprawdziły się tego dnia rewelacyjnie. Polecam przy okazji stronę Vubu, na której zostały zakupione. Często można tam znaleźć jakieś 'hity sezonu' w fajnej cenie. Wracając do zestawu- t-shirt, który mam na sobie, chodził za mną już jakieś dobre pół roku. Wpadł wreszcie w moje ręce prosto ze sklepu Lea, a za namową Pauli (właścicielki firmy Lea), nożyczki poszły w ruch i w minutkę uzyskałam fajny, eksponujący ładnie obojczyki, dekolt. Co Wy na tę moją rzadko spotykaną sportową odsłonę? :-)


t-shirt - Lea
spodnie - Vubu
buty - no name

25 komentarzy:

  1. super !!! wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja normalnie ;) Biorę w całości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Góra bardzo fajna, buty już mi sie nie podobają c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem wielką miłośniczką sneakersów :)

      Usuń
  4. rewelacyjnie ;))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja. Mi najbardziej spodobały się buty i koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne spodnie!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/total-denim-look.html

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, bardzo podobają mi się Twoje spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie zestawienie nie do końca jest tylko sportowe :) właśnie fajnie połączyłaś dresowe spodnie z trochę zadziorną koszulką i wyrazistymi okularami i eleganckim łańcuszkiem!


    Ściskam mocno,
    www.IWASJA.blogspot.com

    + u mnie sypialniane inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie dresowe na pierwszy rzut oka wyglądają jak jeansy, wszystko się świetnie ze sobą łączy, do tego te buty.
    Również uważam że każdy powinien mieć chociaż jedną parę spodnie dresowych. Teraz można kupić je na prawdę świetnie i wcale nie wyglądają jak dresowe spodnie a są wygodne i też dobrze wyglądają :)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Twój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne buciki, gdzie je kupilas? poniewaz marz a mi się takie a nie umiem ich znaleźć na necie ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro jest ich baaaardzo dużo :) napisz do mnie na maila lub wiadomość prywatną na fanpage'u, a podam Ci przykładowy link.

      Usuń
  12. no uwielbiam- buty i spodnie wymiataja <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne spodnie !!! Moge prosic o bezposredni link bo jak przegladam Vubu to widze podobne z tym, ze te ktore masz na sobie sa o niebo lepsze :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. No kurcze wyglądasz genialnie!! I zgadzam się z Tobą w 100% dresy muszą być w szafie i są niezbędne podczas podróży:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjnie wyglądasz!! świetna koszulka i okulary :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl