maxi

Po dniu spędzonym w sukience ze zdjęć, doszłam do wniosku, że zdecydowanie muszę zwiększyć ilość spódnic/sukienek maxi w mojej szafie. To chyba dopiero trzecia odsłona maxi na moim blogu, a tak dobrze czuję się w tej długości! Odnoszę wrażenie, że jest ona bardziej niebanalna i niepospolita, a to za sprawą tego, że wciąż wiele osób nie przekonało się jeszcze do niej. Do sukienki, którą mam na sobie, na pewno świetnie pasowałyby jakieś delikatne, białe sandałki, ale zdecydowałam się na neonowe trampki. Chyba czuję potrzebę nadrobienia tego, że tak długo nie pokazywałam tu żadnych zestawów z tego typu obuwiem. Chętnie się dowiem, jaki Wy macie stosunek do długości maxi. Piszcie! :-)

sukienka - no name
buty - Converse
naszynik - bbnb
torebka - tutaj


29 komentarzy:

  1. wyglądasz cudownie! :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pokochałam maxi :) Jestem szczupła, ale niestety mam masywne łydki więc w takiej długości czuję się świetnie - zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Cie! Dobrze, ze jestes <3 przez Ciebie moje zakupy zajmuja o wiele mniej czasu, bo dzieki Tobie wiem, co chce kupic ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo mnie to cieszy, że kogoś moje zestawy naprawdę inspirują! :-*

      Usuń
  4. świetnie to wyglada, choć chyba troszkę za luźna ;)
    http://midnightmargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja jest rewelacyjna:) świetną masz tą sukienkę eh zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz sukienka jest rewelacyjna i idealnie podkreśla Twoja opaleniznę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This is such a perfect summertime look with an edgy twist! Love everything. Perfect from head to toe. Amazing necklace. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  8. marzy mi się maksi, ale boję się, że jestem za niska, żeby ją nosić
    pięknie wszystko zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka suuuper ;) jakies namiary na sklep?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można taką kupić tutaj: http://allegro.pl/sukienka-maxi-w-paski-seledynowe-wstawki-34-36-i4499360136.html :)

      Usuń
  10. bardzo fajne połączenie tej sukienki z trampkami :)
    pozdrawiam ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety źle się czuje w maxi czy sukience czy spódnicy, ale Ty wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta sukienka jest boska :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zestaw świetny! może jedynie inny naszyjnik bym wybrała :)

    pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna sukienka, super wygląda z trampkami

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś ślicznie opalona, a wiadomo że do opalenizny jak najbardziej pasują neonowe kolory! :)
    super połączenie.
    http://smaajll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama również niedawno przekonałam się to Maxi i jestem nimi zachwycona. :)
    Pozdrawiam
    http://tendies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O rety! Paski, Twoja piękna opalenizna i Conversy - tyle wspaniałych rzeczy w jednym :) Genialnie wyglądasz, świeżo i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś śliczna! A ladnemu we wszystkim ładnie! A w tej maxi prezentujesz się szczególnie fantastycznie!
    Sukienka ma genialne kolory i krój :)

    A takiej opalenizny tylko pozazdrościć! :)
    Buziaki!!

    www.mint-bee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ślicznie wyglądasz, neon na plus ! ♥

    http://natalia-marta-majka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna maxi :) ja jeszcze się nie przekonałam do takiej długości. Jestem niska i to dlatego tak...

    Obserwujemy? jjustyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! świetne kolory i ta sukienka:D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. super!! ja w maxi się źle czuję i chyba nigdy sobie żadnej nie kupię, chociaż `nigdy nie mów nigdy` :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne kolory, wyglądasz w nich rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl