navy blue & yellow

W zestawie prezentowanym dzisiaj postawiłam głównie na proste fasony. Spodnie już widzieliście nie raz, nowością natomiast jest top i buty. Jeżeli chodzi o top, to... szalenie zakochałam się w jego prostocie. Uwielbiam go! Mam go jeszcze w wersji białej, ale najchętniej przygarnęłabym jeszcze z 5 innych kolorów. Pasuje do wszystkiego, dobrze wygląda solo i z nakryciem wierzchnim. Wygląda tak prosto i skromnie, a jednocześnie tak uroczo i delikatnie. Ciekawa jestem czy zgodzicie się ze mną czy pomyślicie, że mam fioła i o co mi chodzi, przecież to najzwyczajniejszy na świecie top... :-)

top - tutaj
buty - tutaj
spodnie - Wassyl





19 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, a te sandałki są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie! buty dopełniają całośc i dodają jej świeżości:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny prosty top tylko w czerwonym kolorze i naprawdę go uwielbiam, dlatego rozumiem Twoją miłość;) Buty są cudowne! Widzę że dzielnie walczysz z chłodem:) Wyglądasz zjawiskowo jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz wspaniale, buty rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna Twoja opalenizna! :)
    A stylizacja niby klasyczna, a fajnie przełamana tymi szpileczkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka <3 siostra przywiozła mi podobną :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Top rewelacyjny widziałabym taki w różnych kolorach w mojej szafie :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepsza torebka jaką ostatnimi czasy widziałam! :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam połączenie granatu z bielą:) Pięknie trzyma Ci się opalenizna, pozazdrościć! Niestety mi już z afrykańskiego słońca niewiele pozostało :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna torebka. *_* Piękna, jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz cudownie, bluzeczka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam twoje stylizacje, wszystko dopracowane do perfekcji:))
    pozdrawiam serdecznie:) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pieknie! jestes mega sliczna! jak z jakiejs ksiazki :) dosłownie

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow!!! Wyglądasz rewelacyjnie,przepiękny jest ten zestaw!!::*:*:*

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl