so many red lips

T-shirt z dzisiejszego zestawu jest jednym z najbardziej oryginalnych w mojej szafie. Jest trochę dziwny, ale jakoś świetnie się wpasował w mój gust. Połączenie kobaltu z czerwienią na pewno nie należy do tych banalnych i oczywistych, a motyw czerwonych ust sprawia, że kiedy go wkładam, od razu sama muszę pomalować na czerwono swoje usta. Do niego założyłam swoje pierwsze spódnico-spodenki. Na szczęście nie jest to typowy, asymetryczny model, który przejadł się już większości z nas, a bardziej klasyczny model, wyglądający jak plisowana mini. Może być? :-)

t-shirt - tutaj
spodenki/shorts - tutaj
buty/shoes - Renee
torebka/bag - no name


14 komentarzy:

  1. Miałam nawet ostatnio kupić sobie T-shirt z tym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawienie, masz bardzo zgrabne nogi i cudownie wyglądasz w spódniczkach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwna bluzka mówisz...jak dla mnie jest genialna!!! Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się z bluzce <3 tez myślałam, ze to spódnica a tu proszę ;)

    cudownie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. no cóż wyglądasz fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna bluzka! :)

    P.S. W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. choruje na ten pasek mochino:P
    jejku jak on mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam bluzkę na instagramie jest świetna
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czadowy jest ten t-shirt, mega pozytywny motyw :) Rewelka zestaw :)
    Już wróciłam z Turcji, także teraz zapraszam na moją relację :) hehe Strój biały od wapnia z Pamukkali, ale geba uśmiechnięta :P hehe
    Pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. przez większość czasu patrzyłam na Twoje niesamowicie opalone i śliczne nogi :-)! Nie ukrywam, że zazdrość mnie wzięła :D

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl