Turcja - Yelken: mała relacja

Wróciłam! Tak naprawdę to już tydzień temu, ale nie mogłam się zmobilizować, aby psychicznie wrócić do rzeczywistości. Jest to skutek tego, że mój tegoroczny pobyt w Turcji był naprawdę bardzo udany. Mogę nawet powiedzieć, że najbardziej udany spośród moich trzech wyjazdów do tego kraju. Tym razem byłam po raz pierwszy w okolicy Bodrum. Widoki przepiękne - nie takie typowo tureckie, a bardziej greckie ze względu na architekturę. Szczerze mówiąc, nie jechałam tam ze szczególnie pozytywnym nastawieniem. Hotel, w którym byłam (Yelken Resort - Spa & Wellness) nie cieszy się najlepszymi opiniami w internecie, co zresztą bardzo mnie dziwi. To był jeden z lepszych hoteli, w jakich miałam okazję zagościć. To, co zasługuje na szczególną pochwałę to zdecydowanie personel i animatorzy. Wszyscy mili, sympatyczni, pozytywnie nastawieni, uśmiechnięci. Mnóstwo zabaw, gier, świetne kabarety, konkursy... Sama ta atmosfera była już niemalże gwarancją udanego wypoczynku w tym miejscu (przynajmniej dla mnie). Z miłą chęcią wybrałabym się tam ponownie, więc chyba nie muszę dodawać, że bardzo polecam ten hotel. Zapraszam na małą fotorelację. Byłaby większa, gdyby nie to, że to ciągle ja robiłam zdjęcia. :-)

Na początek Pamukkale:


Czas na zdjęcia na terenie hotelu:
sukienka - tutaj, strój kąpielowy - tutaj

A na deser trochę widoków i smakołyków z kolacji a'la carte:

Zapraszam Was również na mojego Instagrama (klik), gdzie pojawiło się parę innych fotek z wyjazdu. 

25 komentarzy:

  1. piękna opalenizna :) tak, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia!


    ps. a u mnie? CAUSALOWO I MODNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeny jakie cudowne zdjęcia WOW !!! <3 zakochałam się normalnie we wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ile masz wzrostu ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 4 i 7 zdjęcie mmmmm piękne, tyłeczek idealny

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jakie swietne fotki! Tylko pozazdroscic, ja bylam w okolicach Alanyi ale tutaj jest jeszcze lepiej widac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tu jest zdecydowanie totalnie inaczej - wg mnie spokojniej i na pewno nieco chłodniej :)

      Usuń
  7. byłam w Turcji, więc zazdroszczę, ale nie wyjazdu - piękna jesteś :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia w strojach kąpielowych wymiatają, masz wspaniałą figurę! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę! To musiał być wspaniały wyjazd :)


    Ściskam mocno,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej ! Masz idealną figurę ^^ zazdroszczę ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne widoki, zapierające dech w piersiach, domyślam się, że na żywo jeszcze piękniejsze :) Pammukkale to cudo! :)
    Od środy zaczynam urlop i też zamierzamy na lasta szukać Turcji, bo te Pammukale coś mi w głowie siedzą i wyjść nie mogę, już tak się na nie napaliłam hehe :P
    A nie miałaś później stroju brudnego od tej wody wapiennej?
    Pozdrawiam, DAria :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne widoki... Aż chce się tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne zdjecia pamukkale sa cudowne bylam 2 razy!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/capo-caccia.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam, zwiedziłam, ale i tak zazdroszczę pobytu no i opalenizny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe miejsce, idealna pogoda i przepiękna Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No to super że urlop udany:) Miejsca fantastyczne, pierwsze fotki bajeczne no i Ty prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne fotki :) piękne miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, niesamowite widoki! :)
    Zapraszam do mnie, KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pełen relaks jak widzę. Cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne widoki, a jaka opalenizna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ach pięknie, zazdraszczam:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl