żarówa

Mimo że pogoda za oknem coraz bardziej zaczyna przypominać tę jesienną, ja mam dla Was jeszcze kilka typowo letnich zestawów. Mam nadzieję, że chętnie je obejrzycie i poczujecie jeszcze na chwilę ciepełko słońca ze zdjęć. :-) Mimo wszystko liczę, że ciepłe dni jeszcze choć na chwilę wrócą. Kocham lato i tak bardzo jest mi teraz przykro, że przed nami mnóstwo marznięcia, zanim przyjdzie do nas kolejne. Latem wszystko jest piękniejsze... Uwielbiam letnie ciuszki, a ten top z poniższych zdjęć szczególnie. Chodzi za mną jeszcze ten sam, tylko w wersji bordowej, który kolorystycznie nadałby się do bardziej jesiennych zestawień. 

top - tutaj
spódnica/skirt - no name
buty/shoes - Renee
torebka/bag - Modowelove

27 komentarzy:

  1. jesteś prześliczna!! ta stylizacja podbiła moje serce

    OdpowiedzUsuń
  2. Same moje ulubione kolory ;) Z chęcią kupiłabym sobie taką spódnicę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to zestawiłabym bluzkę i spódniczkę z czymś w innym kolorze :)
    Pozdrawiam :)
    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknaaa :) super kolorki pozdr. Paulina

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne są te kolory ;) i te buty <33 przygarnęłabym :)
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki twojej wspaniałej jak zawsze stylizacji można na chwilkę zapomnieć o tych zimnych dniach, które są za często !:)
    Wyglądasz zjawiskowo. Ja też kocham lato i mogło by trwać tyle co wszystkie zimne dni które są przed nami :)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Te kolory, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne połączenie! :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. czy te buty są wygodne? dobrze się w nich chodzi? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej tak! :) to jedne z moich ulubionych, a wg mojego chłopaka to moje najlepsze buty :)

      Usuń
  10. super połączenie! idealne na lato, kobieco i świeżo :D stylizacja zwraca na siebie uwagę bez dwóch zdań! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw :) I max szkoda tego odchodzącego lata... :(

    OdpowiedzUsuń
  12. nie bardzo lubię neonki, ale w Twojej stylizacji są genialne :)
    Bardzo mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie znajdę taką spódnicę?


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją kupiłam już z pół roku temu w małym butiku w moim mieście. Poszukaj na allegro :) widzę, że użytkownik 'elka246' ma chyba takie, tylko nie jestem pewna czy to ten sam materiał, bo dziwnie się na tamtych zdjęciach błyszczy.

      Usuń
  14. Boziu jak pięknie!!! Oczu nie mogę oderwać! Spódniczka jest bombowa ale top przebił wszystko:) Mi też smutno że to już koniec lata:(

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, świetne zestawienie kolorów, jest moc :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolorystyka genialna , świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz cudownie;) fajne połączyłaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Slicznie wygladasz! Jak cukiereczek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeżeli chodzi o mnie to zawsze lubię oglądać zdjęcia w letnim klimacie :) Super połączenie kolorów, genialna spódnica!
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne dobrane połączenie różu i pomarańczu ! mega top i torebka !
    enjoyinlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiesz co Ci powiem? Jesteś mistrzynią w zestawianiu i łączeniu kolorów. :) Wzroku od Ciebie oderwać nie można! Nie ma rzeczy, która by mi się w tej stylizacji nie podobała. :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl