another version of me

Ostatnio miałam okazję zagościć w NA.LA Pro Academy, gdzie byłam modelką na egzaminie z wizażu. Po powrocie stamtąd wybrałam się na zdjęcia i stwierdziłam, że korzystając z okazji, pokażę Wam siebie w trochę innej odsłonie. Żal mi było tak szybko zmyć ten makijaż z twarzy. Jest on co prawda bardzo mocny i typowo wieczorowy, ale całkiem podoba mi się to, jak wygląda w połączeniu z tą kremową futrzaną kamizelką. Muszę też koniecznie wspomnieć o botkach, które widzicie w tym zestawie. Są idealne. Wyglądają bardzo klasycznie, elegancko i minimalistycznie, a co więcej - nie mogłam się nadziwić jakie są wygodne, kiedy wyszłam w nich z domu po raz pierwszy.

P.S. A na najpiękniejsze makijaże zapraszam do wrocławskiego Salonu Urody Vanilla  do świetnej wizażystki-perfekcjonistki. :-)

buty/shoes - Labotti (klik)
kamizelka/waistcoat - tutaj
koszula/shirt - tutaj
spodnie/jeans - tutaj




24 komentarze:

  1. świetna stylizacja i zdjęcia :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W każdej odsłonie wyglądasz pięknie! ;)
    Świetny futrzak, idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci ładnie w tej mocniejszej pomadce. Stylizacja fajna, szczególnie podoba mi się koszula.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow wspaniała, buciki masz cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie, kamizela i botki sa cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz cudownie!
    Botki rewelacyjne! :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci w tym makijażu! mi się marzy taki profesjonalny makeup, jestem ciekawa jak wyglądałabym w takiej wieczorowej odsłonie;) No a zestaw perfekcja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zjawiskowy makijaż! A strój tylko temu dopełnia :) Klasa!


    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ideał , cudny akcent w postaci kamizelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest po prostu zaje...., mogłabym się zachwycać godzinami, niesamowicie wyglądasz w tym makijażu :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz idealnie, makijaż jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja z kolei muszę Ci powiedzieć, że zdecydowanie wolę Cię w delikatniejszym, codziennym makijażu :) Po prostu dla mnie ten makijaż jest troszkę ordynarny, ale broń Boże nie chciałam Cię urazić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nie czuję się urażona - takie kulturalnie wyrażone opinie to ja lubię! :-)

      Usuń
  13. Bardzo fajna stylizacja :-) i z Ciebie śliczna kobieta, będę zagladać częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spodnie. Poluję na coś takiego ;) No i ten futrzak mhmm :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również wolę Cię w delikatniejszym wydaniu, ale to nie zmienia faktu, że w tej wersji wyglądasz równie pięknie, modnie i kobieco! Uwielbiam Cię :* Co do butów - bardzo mi się spodobały i chyba zdecyduję się na ich zakup. Faktycznie są wygodne, obcas jest wysoki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obcas ma jakieś 8,5 - 9 cm ale do tego stopnia tego nie czuć, że jak wyszłam z domu to spojrzałam na nogi czy ja aby na pewno mam na sobie te buty czy może jakieś płaskie :) Wygodą są porównywalne do sneakersów. Nie wiem czy widziałaś, że są jeszcze w wersji matowej. Ogólnie są piękne - takie totalnie minimalistyczne i klasyczne :)

      Usuń
  16. Mogłabyś doradzić jaki wybrac rozmiar tych bucików ?

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl