bojówki

Czas odejścia lata nie jest nigdy dla mnie przyjemnym czasem. Ze smutkiem myślę, że na następne wakacje trochę sobie poczekam. Jest jednak jedna rzecz w tym okresie, którą lubię. Chodzi mianowicie o schowanie sandałków, a wyjęcie botków. Bardzo lubię ten typ obuwia i myślę, że razem ze szpilkami zalicza się on do moich ulubionych. Botki z dzisiejszego zestawu to chyba niepodważalny hit nadchodzącej jesieni. Jak na razie na pewno opanowały one internet, ciekawa jestem czy opanują też polskie ulice. Budzą trochę kontrowersji i na pewno nie wszystkim się podobają. Jedno jest pewne - są baaardzo wygodne i w zasadzie to dość uniwersalne. Czy zrobią konkurencję dość lubianym już typowym sneakersom? :-)

buty/shoes - Fashion Queen
koszula/shirt - tutaj
spodnie/jeans - JONA
t-shirt - H&M

O moje włosy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.

22 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz w tej stylizacji :))
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. co tu dużo pisać...genialny set:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie! jak zawsze pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! buty i spodnie najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie najlepsza jest i tak koszula :))

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja uwielbiam koniec lata :) Jesień to taka piękna pora roku! A co do zestawu, to uwielbiam takie koszule. :3
    Blog lifestylowy

    OdpowiedzUsuń
  7. najładniejsze bojówki jakie widziałam <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku pewnie wiele osób będzie miało do nich jakieś "ale", ale pewnie jak pierwsze osoby się odważą, tym więcej później osób będzie w nich chodzić.... chociaż mam nadzieję, że tak nie będzie, nie kiepsko jest mijać na ulicy dziesiątą osobę, w tych samych butach hehe :P
    Kochana świetny, mocny zestaw z charrakterem :)
    Koszula jest super <3
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też lubię botki, Twoje bardzo fajne i faktycznie widzę ich spory potencjał:) Cały zestaw idealny, ale to u Ciebie norma;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej :) spodnie są świetne, no i również jestem zwolenniczką jesiennych stylizacji z koszulami w kratę. Natomiast buty zupełnie do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie ci w takim stylu! Fajna koszula i buty, spodnie nie są do końca w moim guście :)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny look, koszula i spodnie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że te botki to lepsza odsłona snikersów. Fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja świetna :) właśnie taki styl lubię najbardziej :) miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw w jesiennym klimacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja, w moim klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz świetnie! :) Super koszula, w ogóle całość prezentuje się bardzo efektownie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie same spodnie, nowe kupiłam za nie całe 40 zł :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl